۱۳۹۲/۰۷/۲۴

روشی که نوه های خمینی پیش گرفته اند روش صحیحی است

میبینیم که نوه های خمینی در فضای مجازی روشی را پیش گرفته اند ، آنها با حجاب شل یا تمسخر افکار غلط گذشته ، یا نشان دادن آزادی اندیشه میخواهند خود را متفاوت نشان دهند.

به باور من این اقدام بسیار نیکو پسنیدیده هست. تعجب من از دوستانی هست که اصرار بر این دارند که حتی یک سری از افراد را دگم اندیش نگه دارند و تا میخواهند از خود آزاد اندیشی نشان دهند و مانند سایر جامعه شوند چوب را بالا برده و بر سر آنها میکوبند.

اقدامات نوه های خمینی هر چه باشد از دید من بسیار مثبت است چرا که میخواهند دگم اندیشی ، چادر و برقعه ، فکر بسته و متحجر را کنار گذاشته و به مانند مردم عادی باشند.

وظیفه میهن پرستان هست که هر کس بخواهد از اردوگاه تحجر و دگم اندیشی جدا شود و با اندیشه متعالی انسانی به پیش رود دست او را گرفته و حمایتش کنند حال میخواهد نوه  خمینی باشد یا دختر خامنه ای.

ما نباید خودمان دچار این دگم اندیشی باشیم و با کسی که میخواهد جزو ما شود اینگونه برخورد کنیم . آغوش ما باید بر روی همه نوادگان خمینی و سایرین مثل او باز باشد و آنها را در این راه حمایت کنیم . آری هموطن بیاییم چوبهایمان را فقط برای متجاوزین و متحجرین بالا ببریم نه کسی که میخواهد مثل ما باشد.

۳ نظر:

  1. اقا یا خانم عزیز
    شما یا متوجه افکار خانواده خمینی بخصوص نوه های ایشون نیستی یا فقط به قصد ماستمالی کردن قضیه رو توجیه میکنی.
    مخالفت با حرفهای خانواده خمینی دگم اندیشی نیست.
    این خانواده و بخصوص نوه های ایشون از تمامی افکار و کارهای پدربزرگشون دفاع میکنند. و ان اعمال را درست هم میدانند ولی خودشون و بچه هاشون به اون افکار عمل نمیکنند.
    و مردم این رفتارها رو بر نمی تابند.
    مسلما چادر و روسری خوب نیست ولی خانواده خمینی بخصوص نوه و نتیجه ایشون بی حجاب میگردند ولی از رفتاری که پدربزرگشون با مردم و بخصوص زنها کردن دفاع میکنند.
    به این میگن تناقض.
    اگر افکار خمینی رو تایید میکنید باید خودتون همانطور رفتار کنید و لباس بپوشید.
    اگر تایید نمیکنید باید به زبان بیارید و اعتراف کنید که پدربزرگتان اشتباه کرده است. معذرت هم پیش کشتون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درست است بحث ظاهر سازی است. حالا هم که می خواهند جوشکنی کنند نه برای راحتی مردم بلکه برای راحتی خودشان است تا دیگرمجبور به ظاهر سازی نباشند!یکبار یک عکسی از حاج احمد دیدم که در کنار یک دریاچه در سوییس با شلوار لی و عینک آفتابی انداخته بود! آنهم در زمان جنگ!

      حذف
  2. خود این حرف دارای اهمیت زیادی نیست ولی با توجه به اعمال دیگر این خانم و این طایفه دارای معنای فراوانی می شود. بعد از اینکه آقای خمینی با بی تدبیری دست مردم ایران را به جنگی 8 ساله بند کرد و مشوق حمله صدام به خاک ایران شد , مردم ایران در عملی انجام شده قرار گرفتند و مجبور به حراست از آب و خاک خود و مقابله اجباری با متجاوز شدند امری که با کمی تدبیر می توانست روی ندهد. بهر جهت این طایفه بر خلاف ظاهرشان که مشوق هر چه بیشتر شرکت مردم در جنگ بودند خود در باطن راه دیگری را در پیش گرفتند و تصور می کردند که تافته جدا بافته هستند و ملت ایران وظیفه دارد تا برای آنها خون بدهد!! کم کم طلبکار مردم هم شدند. آنان جانماز آب می کشیدند و حالا می بینیم که طایفه اشان پس از مخروب کردن ایران به کشور های دیگر از جمله کانادا تشریف برده اند تا از هوای مسموم ایران بدور بوده و بتوانند راحت بی حجاب بگردند و ثروت های میلیاردی که از کیسه مردم ایران خورده اند را با کیف و خوشی خرج کنند! حال نیز وقاحت را به کمال رسانده و اعتراف می دارند که اهل هایده و مهستی هم هستند! و باز وقاحت را بالاتر برده و به تمسخر همان کسانی که با اهدای جان خود برای وطنشان پرداختند و زن و بچه اشان را بدست اینان سپردند و رفتند پرداخته و جوک شبه جنسی برای زنانشان می گویند

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...