۱۳۹۲/۰۳/۲۲

روحانی را آورند تا سعید جلیلی را رئیس جمهور با رای بالا جلوه دهند

اصلاحیه  در 6 شهریور 1392 : این  پیش بینی من از نظر اسمی اشتباه ولی از نظر استراتژیکی درست در آمد و در واقع روحانی همان نماینده خامنه ای بود و برعکس سعید جلیلی را آورده بودند تا مردم را از ترس او به پای صندوق رای بکشانند. در پایین هم چندین بار گفتم سعید جلیلی یا کاندید مورد نظر رهبر که همان حسن روحانی هست.
--------------------------------------------------------------------------

و باز حکایت همان حکایت است. مهندسی انتصابات به شیوه کلاسیک 4 سال پیش انجام میشود. یک نفر اصلاح طلب به به میشود و یک نفر تندرو اه اه . مردم را میکشانند تا به به به رای دهند که مبادا اه اه ریس جمهور شود . به به چنان وعده به مردم می دهد که گویا رئیس جمهور در جمهوری اسلامی کاره ای است  و اما ای هموطن  نتیجه چیست ؟

حسن روحانی آمد. خاتمی و رفسنجانی حمایت کردند . عارف را وادار به انصراف به نفعش کردند. این کار باعث شد میزان کسانی که قصد شرکت در انتصابات را دارند افزایش پیدا کند و مثلا شور بازگشت به دوران تدبیر و خرد (از صحبتهای خود روحانی) انجام شود و کشور درست شود و بی کاری از بین برود و همه چیز حل شود . این روی قضیه هست که شما می بینید.

اما پشت قضیه که من میبینم حسن روحانی به برزخ انتصابات فرستاده شد. بسیاری با از روی شور و نداشتن شعور می روند و به او رای میدهند .ولایت فقیه در درجه اول  این رای را رای به نظام جمهوری اسلامی و حکومت ولایت فقیه حساب می کند. در درجه دوم رای ها را به سعید جلیلی (یا کاندید دیگرمورد نظر رهبر) تقدیم می کند و می گوید  ببینید . از 50 میلیون نفر واجد شرایط 40 میلیون در انتخابات شرکت کردند و 30 میلیون به کاندید رهبر رای دادند و درست هم میگوید. فرقی ندارد شما به چه کسی رای می دهید . مهم این هست که شما در درجه اول برای ولایت فقیه صف میسازید. و این صف انتخابات درست کردن یعنی مشروعیت به این نظام و  نظام با این مشروعیت و بالا آوردن کاندید خود و رایی که از شما بدست آورده است به راحتی سر جایش مینشیند و همین خود شماها را هم سرکوب می کند.

پس  هموطن عزیز از تو تقاضا دارم برای ولایت فقیه صف نساز و رای نتراش. تمام این صفها علاوه بر نمایش از دوربین های تلوزیون جمهوری اسلامی از ماهواره های جاسوسی رصد میشود و جهانیان پی میبرند این نظام مشروعیت دارد و مردم ایران و حقوق بشر را به مثال سالهای پیشین فراموش می کنند. فردا اگر سعید جلیلی یا هر یک از کاندیدهای رهبر با 30 میلیون رای به  ریاست جمهوری رسید تنها مقصر خود شما هستید. شمایی که خون ندا را در خیابان دیدید ندایی که رای نداده بود ولی به خاطر شما و به خاطر آزادی به خیابان آمد و باز برای ولایت فقیه که او را به قتل رساند صف درست کردید.

انتخاب با شماست . 

۴ نظر:

  1. ageh in nashod misheh yeh ...dorsot v hesbai noosh koni?

    پاسخحذف
  2. متاسفانه تا امثال شماها هستن نظام جمهوری اسلامی هم هست

    پاسخحذف
  3. دیدی که نظام مقبولیت داره و نسبت به انتخابات گذشته فقط سه میلیون رای ندادن و این یعنی سبز ها بیشمار نیستن...

    پاسخحذف
  4. بسیار خوشحال و مشعوفم که رای بالای مردم به دکتر روحانی تودهنی محکمی به امثال شما ها ست. لطفا از خواب بیدار شوید وگرنه تودهنی بعدی شما را به خواب ابدی فرو می برد.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...