۱۳۹۱/۰۱/۰۶

ورزشکار کیست و معزل ورزشکاران درپیتی

بازهم خبر درگیری در مسابقات مردان آهنین را شنیدیم که علی داداشی برادر روح الله داداشی که سال قبل به قتل رسید با فرامرز خودنگاه که هر دو داور مسابقات بودند در گیری شدید پیدا میکنند که کار به دخالت پلیس و بازداشت طرفین میرسد.

یادمان هست که سال گذشته روح الله داداشی که نوجوان 17 ساله ای را به قصد کشت کتک زده بود و نوجوان برای دفاع از خودش مجبور شد دست به چاقو برده و داداشی را به قتل برساند همین برادر داداشی بود که نگذاشت حتی نوجوان به سن قانونی برسد و علیرضا ملا سلطانی در سن 17 سالگی در حالی که هزاران نفر بز اخبش و ملت جو گیر صبح زود به تماشا رفته بودند اعدام شد.


از یک طرف ماجرای برادران قرایی را نیز فراموش نکنید که سال گذشته با قمه فردی را به قتل رساندند.

از نظر من هیچ کدام از این افراد نه ورزشکار هستند نه انسان .شاید خوردن بیش از اندازه قرص های تستسرون و کراتین و دیانابول هورمونهای گوریل و شتر مرغ باعث جهش ژنتیکی این افراد شده است.حتی آن رضا زاده پاچه خوار هم از نظر من ورزشکار نیست.کسی که چپ و راست پاچه رهبر را بخورد و مدالش را بجای ملت ایران به رهبر تقدیم کند یک مجیز گوی بیشتر نیست.

ورزشکار جهان پهلوان علی کریمی است که میبنید در موقع جنبش سبز ملت ایران با دستبند سبز به میدان میرود.میبینید که از بیچارگان دیدار میکند به آسیشگاه کودکان نیازمند میرود و تا سالها سال قهرمان ملت ایران باقی خواهد ماند.درود بر شرف او باد.

۳ نظر:

  1. من یه تاجی تموم عیارم
    اما خداییش مرام و مسلک علی کریمی رو خیلی قبول دارم
    خدارو شکر بعد از ناصرخان حجازی ، هنوز یه فوتبالیست مردمی و رک گو و با صداقت توی این فوتبال کثیف و سیاسی داریم
    هرچه خاک ناصر خانه ، عمر علی کریمی باشه
    daryush59@gmail.com

    پاسخحذف
  2. کثافت دیگه به داداشی بد نگو

    پاسخحذف
  3. تو گور داداشی وتو روح پدر رضا زاده و قرائی حیف منه برینم یک خوکدونی خوک برینن

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...