۱۳۹۸/۰۱/۱۰

داستان کلاهبرداری های شهرام همایون، با اسناد و مدارک و مصاحبه مال باختگان

احتمالا همه شما نام شهرام همایون یا شهرام شارلاتان را شنیده اید، این روزها داستان های کلاهبرداری هایی که او در طی این سالها از کسانی که دل در گرو ایران دارند  در هر کوی و برزن پیچیده است و همه راجع به این موضوع صحبت میکنند.

متد کلاهبرداری های او گرفتن قرض از افرادی که به او اعتماد کرده اند و اعلام ورشکستگی در پاسخ به درخواستهای قرض ها بوده است.
کسانی که بیشتر مورد هدف او بودند و هنوز هم هستند افراد مسن و افرادی که نمی توانستند حق خود را به صورت قانونی مطالبه کنند و با زبان بازی آنها را به دام می انداختند.


سایت دادگستری آمریکا و پرونده شهرام همایون 
در سایت زیرکه مربوط به قوه قضائیه در امریکاست  میتوانید پرونده شهرام همایون و همسرش را ببینید که در پاسخ به بدهکاری افراد اعلام ورشکستگی کرده است:

https://unicourt.com/case/pc-bk1-maryam-azizi-and-shahram-homayoun-17216

داستان فردوس هخامنش و 40 هزار دلار پول او که توسط همایون خورده شد

اولین نفر که افشاگری را به صورت عمومی و رسانه ای آغاز کرد آقای فردوس هخامنشی بود که در طول این سالها مبلغ زیادی همیاری به شهرام همایون  و 60 هزار دلار به صورت قرض به ایشان داده بود.


نمونه ای از سفته های که به فردوس هخامنش داده شده بود 
سفته های شهرام همایون (شارلاتان)


در برنامه رستاخیز سیمرغ نیز با آقای فردوس هخامنش به عنوان یکی از مال باختگان صحبت شده شد.



داستان کلاهبرداری های شهرام همایون از زبان سیروس پاکدل



صابر بابایی از نزدیکان همایون متعقد است که شهرام همایون پاسپورت جمهوری اسلامی را گرفته است 
در برنامه سوم صابر بابایی از کلاهبرداری های هزاران دلاری شهرام همایون از لیلی روشن، صابر بابایی، شهره ایرانی و ... پرده بر میدارد

طبق گفته صابر بابایی یکی از نزدیکان شهرام همایون، او سال پیش با مراجعه به دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی اقدام به گرفتن پاسپورت جمهوری اسلامی کرد و مسافرتی تا ترکیه( احتمالا به ایران) انجام داد.


همچنین به گفته ایشان خانم پری سیما و شوهر ایشان مبلغ 400 هزار دلار به شهرام همایون برای ضرب سکه دادند که این پول توسط شهرام خورده شد و پری سیما و شوهر او نیز فوت کردند و حتی وارث ایشان دستشان از گرفتن این پول کوتاه هست.



بانویی که پرونده شهرام همایون را رو کرد،  دریافت 10/000 دلار پول از این بانو و فرار از پرداخت 

پرونده بعدی شکایت یک بانو که 10/000دلار او خورده شده بود و شهرام همایون در جواب او اعلام ورشکستگی کرده بود که میتوانید از حکم زیر که مربوط به دادگستری آمریکاست این حکم را ببینید: 

اسناد دیگر از موضوع 




بانو ژیلا ملکی از همیاران سابق ماهستیم معتقد است بارها کریدیت کارت آنها شارژ می شده ولی اجناس خریداری شده برای آنها نیامده است.
بانو ژیلا در یک پیام می گوید :
جنس را که  میخردیم  روی credit card میگذاشتیم و هر موقع زنگ به  رامین (بخش خرید تلویزیون) میزدیم، میگفت: حالا میاد دیگه، مدارکی در دست نداری فقط روی bill میامد حالا میگردم تو history اگه پیدا کردم. 
ولی اینقدر به عناوین مختلف سال‌های زیادی کمک کردیم بدون هیچ انتظاری برای دریافت کردن چون متاسفانه فکر میکردیم، شهرام همایون دارد مردم را جمع میکند، حالا پول که ارزشی ندارد این اعتماد ما بود که تباه شد!

250 دلار برای هر عکس با شاهزاده که آنهم برای مردم ارسال نشد
بانو زیبا خسروی یکی از کسانی که برای دیدار شاهزاده با گروه ما هستیم عازم نیویورک شدند می نویسد: از ما برای هر عکس نفری 250 دلار گرفتند و قرار شد عکسها را چندی بعد برای ما بفرستند، متاسفانه هیچ عکسی برای ما فرستاده نشد و هر چقدر هم که تماس میگیریم دفتر همایون پاسخگو نیست.


چرخش های غیرمنتظره در مواضع سیاسی به علت مسائل مالی 
صابر بابایی از نزدیکان شهرام همایون و کسی که نقش مالی و اقتصادی زیادی در حرکت او داشت معتقد است: شهرام همایون تابع پول است از هر کجا پول بگیرد به همان سمت میچرخد و علت زیگ زاگ رفتن همایون نیز پولی است که از گروههای مختلف میرسد. بخاطر همین موضوع یک روز به شاهزاده فحش میدهد روز دیگر طرفداری میکند. یک روز به مجاهدین توهین میکند و روزی دیگر طرفدار مریم رجوی میشود. یک روز از سپاه بد می گوید و روزی دیگر از قاسم سلیمانی تعریف می کند. در واقع او بنده پول هست و از هر جایی که پول بیاید برای آن دستگاه تبلیغ می کند.
مثلا در این فیلم نمونه هایی از زیگ زاگهای همایون رو میبینید. 
رامین دلاوری و کلاهبرداری های میلیونی او از مردم و معرفی از طریق شبکه شهرام همایون 

یکی از کاربران فیس بوک به نام آریا زرتشت معتقد است که برای اولین بار رامین دلاوری را شهرام همایون به مردم معرفی کرد و از طریق کانال یک بود که بسیاری به او اعتماد کردند. رامین دلاوری تا کنون چند میلیون دلار از پول مردم و کسانی که میخواستند برای مهاجرت به آمریکا بیایند را خورده است. 
رامین دلاوری کلاهبردار
جایزه بنز شهرام همایون برای اعضای خانواده ماهستیم، بنزی که به کسی داده نشد!
اگر بخاطر داشته باشید چند سال پیش شهرام همایون اعلام کرد یک مسابقه برای اعضای خانواده است و شروع به جمع کردن پول برای شرکت در این مسابقه کرد و قرار شد پس از جمع آوری پولها به قید قرعه کشی یه بنز جایزه بدهد. 
اگر آن روزها کانال یک را دیده باشید فردوس هخامنش به عنوان برنده بنز اعلام می شود و شهرام همایون از جا میپرد و با یک شامورتی بازی می گوید خانم ها و آقایان فردوس هخامنش برنده بنز ماهستیم شد. حال بعد از گذشت این سالها فردوس هخامنش عنوان میکند که شهرام همایون این مسابقه را به صورت نمایشی انجام داده بود و هیچ جایزه ای به او داده نشد و هدف فقط جمع آوری پول های ملت به اسم مسابقه بنز بود. 
مرسدس بنز

بخش فروش شبکه شهرام همایون و دست به سر کردن کمک کنندگان و خریداران

تقریبا با هر کسی که به عنوان همیارهای پیشین شبکه شهرام همایون صحبت میکنیم متوجه میشویم که  به طرق مختلف از آنها سو استفاده شده است. عده ای معتقدند که فقط می خواستند یکبار به این شبکه همیاری کنند و کارتهای اعتباری آنها هر ماه شارژ شده و پول از آن کم میشده است و هربار که با تلویزیون تماس میگرفتند بازهم توسط رامین و آناهیتا دو تن از کارکنان شبکه پاسکاری میشدند تا خسته شوند و بیخیال موضوع شوند. عده دیگر معتقدند وقتی جنسی را از این کانال میخریدند و برای آنها ارسال نمیشد و با کانال 1 تماس میگرفتند با دست به سر کردن و عدم پاسخگویی رو به رو میشدند. این نمونه آشکار دیگر از کلاهبرداری از همیاران این شبکه به اسم فروش است که نه کالایی به کسی ارسال شد و خریداران را مدام در پشت خط نگه داشته یا دست به سر میکردند. 

سردار بیگ زاده و سردار مدحی کسانی که توسط تلویزیون کانال یک معرفی شدند
به گفته اعضای نزدیک گروه ما هستیم از دیگر شاهکارهای شهرام همایون آن هم برای پول آوردن اعضای سپاه در برنامه ها و حتی دادن مسئولیت به آنها هست. در جایی شاهد بودیم فردی به اسم سردار بیگ زاده مدتی مسئول جنبش ما هستیم شده بود که ایشان پس از شناسایی کسانی که در این جنبش از داخل کشور هستند نا پدید شدند. از دیگر افرادی که خود جمهوری اسلامی با یک سری اطلاعات سوخته در شبکه شهرام همایون معرفی کرد آقای سردار مدحی بود که بعد از به داخل بردن اطلاعات و شناسایی افرادی ناراضی داخل کشور مستند الماس فریب را داخل کشور توسط او ساختند. 

قسمتی از یک مقاله در مورد سردار بیگ زاده در سال 2008


شروع توهین و تخریب و انگ و اتهام به فردوس هخامنش به عنوان اولین افشاگر شهرام همایون 


فردوس هخامنش 
پس از افشاگری تصویری و نوشتاری فردوس هخامنش از فساد، دزدی ها و خوردن اموال مردم توسط شهرام همایون، چند تن از افرادی که هنوز با همایون باقی مانده اند شروع به تخریب این شخص کردند. اول از همه شهرام همایون در برنامه خود به فردوس هخامنش توهین میکند و او را حرامزاده میخواند. فردوس هخامنش بارها عنوان کرده که در زمان اعلی حضرت در پرورشگاه بزرگ شده و یک انسان خود ساخته است که کسی به او کمک نکرده. و از دست فروشی کنار خیابان آغاز کرده و بدینجا رسیده است. حال که او طلب پولش را که به صورت قرض به شهرام همایون داده است را میکند، شهرام شارلاتان  با آگاهی از این موضوع که او در پرورشگاه بزرگ شده  به او توهین کرده و او را حرامزاده میخواند. 


فیلم شهرام همایون در جواب افشاگری های فساد مالی و خوردن پول مردم

از سویی در کانال تلگرامی ما هستیم برای تحت فشار قرار دادن فردوس هخامنش پاسپورت و مشخصات اصلی او را گذاشته اند و به او اتهام زده اند که علت ثروت او اختلاس مالی از ایران بوده است. من در مصاحبه تلفنی که با فردوس هخامنش داشتم پاسخ او را جویا شدم. فردوس عنوان کرد: تا بعد از خروج از ایران پولی نداشته است و بسیاری از زندگی او آگاهند، در نروژ با فروش اجناس دست دوم اغاز کرد و کم کم به علت پشتکار توانست وضعیت مالی اش را بهبود ببخشد و چون همیشه به یاد ازادی ایران بود جنبش ما هستیم را بسیار کمک کرد و اکنون که او پولی که به قرض (نه همیاری) به شهرام داده است را می خواهد اتهامات این چنین به او وارد میکنند. 
تصاویری که در کانال ما هستیم از پاسپورت و مشخصات اصلی فردوس هخامنش منتشر شد.



 
جدیدا شهرام همایون به سمت تجزیه طلبی و فدارلیسم رفته است. گوشه ای از ویدیو او در مصاحبه با حسین بر که یک رهبر تجزیه طلب هست. شهرام همایون می گوید: اولین کسی که دنبال فدرالیست کردن ایران بود شخص محمد رضا شاه پهلوی بود
 
حافظه تاریخی : زمانی که دست روح الله زم به عنوان عامل رژیم رو شد شهرام شارلاتان اولین کسی بود که او رو به تلویزیون آورد و از او حمایت کرد

#تحریم_شهرام_شارلاتان
 

۳ نظر:

  1. هل تحتاج إلى قرض لدفع فواتيرك؟ هل تحتاج إلى قرض شخصي أم تجاري؟ بحاجة الى قرض لأغراض أخرى مختلفة؟ إذا كانت الإجابة بنعم ، يرجى الاتصال بنا اليوم على (loancreditinstitutions@gmail.com) للحصول على قرض. نحن نقدم أكبر قرض من 20،000.00 دولار إلى 2،000،000.00. نحن نقدم معدل فائدة ثابت للقرض @ 2 لمدة 1-20 سنة. نعطي شهرين فترة سماح قبل أن يبدأ الدفع الشهري. لذلك ، إذا كنت مهتمًا ، في "الحصول على قرض عبر البريد الإلكتروني" (loancreditinstitutions@gmail.com) أو Loancreditinstitutions@protonmail.com

    نموذج طلب القرض: الاسم الكامل:

    بلد:
    حالة:
    مدينة:
    عمر.
    الجنس:
    رقم الهاتف:
    مبلغ القرض :
    الدخل الشهري:
    الاحتلال:
    فترة القرض:
    الغرض من القرض:
    عنوان بريد الكتروني:
    هل تقدمت من قبل؟

    پاسخحذف
  2. هل تحتاج إلى قرض لدفع فواتيرك؟ هل تحتاج إلى قرض شخصي أم تجاري؟ بحاجة الى قرض لأغراض أخرى مختلفة؟ إذا كانت الإجابة بنعم ، يرجى الاتصال بنا اليوم على (loancreditinstitutions@gmail.com) للحصول على قرض. نحن نقدم أكبر قرض من 20،000.00 دولار إلى 2،000،000.00. نحن نقدم معدل فائدة ثابت للقرض @ 2 لمدة 1-20 سنة. نعطي شهرين فترة سماح قبل أن يبدأ الدفع الشهري. لذلك ، إذا كنت مهتمًا ، في "الحصول على قرض عبر البريد الإلكتروني" (loancreditinstitutions@gmail.com) أو Loancreditinstitutions@protonmail.com

    نموذج طلب القرض: الاسم الكامل:

    بلد:
    حالة:
    مدينة:
    عمر.
    الجنس:
    رقم الهاتف:
    مبلغ القرض :
    الدخل الشهري:
    الاحتلال:
    فترة القرض:
    الغرض من القرض:
    عنوان بريد الكتروني:
    هل تقدمت من قبل؟

    پاسخحذف
  3. درود اینجانب حمیدرضا امینی ملقب ب آریوبرزن حدود هفت سال با شهرام شارلاتان کار کردم تا اینکه در ماجرای جنبش ملی ماهستیم ۲۶ دیماه ۱۳۸۷ ب همراه همسر وفرزند هفت روزه ام بازداشت وب دوسال حبس محکوم شدم ناگفته نماند حدود ۱۰۸ نفر دیگه بازداشت شدن که اکثرا ب چهارماه حبس محکوم شدن شهرام شارلاتان ب محضیکه متوجه شدم من بازداشت شدم و۳۰ میلیون ضرر مالی کردم منو بلاک وطرد کرد بارها با شهرام شارلاتان درگیر شدم متاسفانه ایشون منو در کلاب هاوس بلاک کرده خیلی حرفا دارم بزنم حواریون ایشون منو بایکوت کردن

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...