۱۳۹۶/۰۷/۲۲

عرب درون و خلیج فارس

اسم و فامیلش را نگاه می کنی عربی است، وقتی به دنیا آمد در گوشش به عربی اذان گفتند و روی پرچمش به عربی نوشته شده است، روز عاشورا برای یک عرب زنجیر می زند و در سفره هفت سینش یا مقلب القلوب عربی می خواند، رهبرش نیز یک عرب با یک لباس عربی است که در حوزه ها سالها عربی آموخته، دین رسمی حکومتش و خودش نیز عربی است. هر از گاهی برای بر آورده شدن حاجت برای امامزاده یک عرب نذر می کند و با یک دعای عربی نیز پیوند زناشویش را می بندد و ازدواج می کند. زنها و دختران و مادرنشان نیز بر سر به اجبار یا دلخواه حجاب عربی می پوشند و حق انتخاب پوشش ایرانی ندارند.
حال حسنک روحانی اشان که خود لباس عبا و عمامه عربی پوشیده و فامیل فارسی «فریدون» خود را نیز به روحانی عربی تغییر داده و اولین نفر بوده که پیشنهاد اجباری شدن حجاب اجباری عربی را در ایران مطرح کرده در روزی که ترامپ از ملت بزرگ و با تمدن ایران یاد کرد و خط آنها را از خط رژیم جدا کرده برای ما نسیونالیست می شود و به ترامپ برای خلیج فارس هشدار می دهد. متنی که در سخنرانی ترامپ به اشتباه از دریای عربی و دریای سرخ به خلیج عربی و دریای سرخ تغییر یافته بود که در سایت کاخ سفید اصلاح شد ولی کسی این موضوع ترجمه ای را درک نکرد.
هنوز بسیاری از ملت ایران پدیده ای دارد به اسم «عرب درون» و با توجه به این عرب درون است که نتوانسته آخوند مفت خور که ۱۴۰۰ سال از چنبره اش بر ایران آریایی ما می گذرد را به زیر بکشد. روزی خلیج ما و دریای کاسپین ما و خاک آریایی ما همیشه پارس خواهد شد که اول این عرب درون و تمام مظاهرش را از خود و خانواده امان دور بریزیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...