۱۳۹۶/۰۴/۲۸

اندرباب ماجرای پهلوان اصغر نحوی پور

پهلوانان نمی میرند. اصغر نحوی پور دلیر مردی که آخوند مزدور رژیم که در حال آزار دختری بود را گوش مالی داد و سپس به صورت ناجوانمردانه با تیر کلاشینکف نیروی انتظامی جانباخته راه جوانمردی شد. 

اصغر نحوی پور که اصالت مازندارانی داشت و از خانواده های با اصالت شهرری تهران بود بدون هیچگونه سابقه جنایی تنها به جرم نجات یک دختر از چنگال آخوند کفتار. 
راه اصغر را ادامه خواهیم داد


ماجرای دقیق متروی شهرری چه بود؟ پهلوانان نمی میرند
**********************************
در آخرین تماس به خانواده مقتول اصغرنحویپور اعلام شده، دنبال تشییع جنازه نباشید!!
(به نقل از آزادی)
ر شرایط سکوت و بعضا دروغگویی علنی مراجع رسمی، جهت شفاف سازی، برای اولین بار جزئیات کامل و دقیق ماجرا به اطلاع عموم میرسد.
روز شنبه ۲۴تیرماه۹۶ ، "اصغر نحوی پور" ۴۶ساله اهل شهرری، خیابان ۲۴متری زکریای رازی، ورزشکار، مربی بدنسازی و مربی کیک بوکسینگ، ساعت ۱۰:۳۰صبح وارد ایستگاه مترویشهرری میشود؛
در بدو مراجعه و قبل از ورود به گیت اصلی متوجه رفتار تند و زننده یک روحانی با یک دختر جوان میشود، وی متوجه میشود که این روحانی( خلیل ذوالفقاری) با لحن تندی به این دختر بخاطر #حجاب وی پرخاش و توهین میکند، وی در حمایت از این دختر از این روحانی میخواهد که رفتار و لحن خود را اصلاح کند که روحانی با وی نیز به تندی برخورد کرده و میگوید:اولا تو دخالت نکن، تو خودت هم مشکل داری، خجالت نمیکشی یقه پیراهنت بازه!
با توهین روحانی، درگیری لفظی بین این دو شدید میشود،در این حین، دختر محل را ترک میکند و روحانی خطاب به مقتول میگوید: میدم پدرت رو دربیارن...! و توهین دیگری هم میکند و سپس به سمت سکوی مترو می رود.
این رفتار روحانی، موجب عصبانیت شدید مقتول شده وبه دنبال او می رود و از بساط یکی از دستفروشان مترو، یک کاتر برمیدارد و از پشت به ذوالفقاری حمله میکند،
پس از درگیری و زخمی کردن روحانی، عمامه وی را در دست میگیرد و با فریاد جملاتی را علیه آخوندها و علیه حکومت میگوید: من بچه ایرانم، از هیچ چیز نمیترسم، ما خسته شدیم از دست اینها، این چه مملکتیه آخوندا درست کردن؟، این چه اسلامیه که این آخوندا آوردن...
در آن زمان در داخل ایستگاه،پلیس حضور نداشته، اما از ساختمان مجاور ایستگاه که یکی از مراکز اصلی استقرار پلیس مترو تهران است، دو مامور درجه دار کادر،بعد از حدود پنج دقیقه میرسند، مامور،تسلط و تجربه کافی نداشته و به همین دلیل به مقتول نزدیک میشود، تیر اول را هوایی میزند، و با نزدیک شدن مقتول به وی بعد از چند ثانیه تیر دوم را بصورت نیمه مایل شلیک میکند،(در چنین شرایطی باید در فاصله دورتر مستقر وبا نشانه گیری از دور،پای متهم را هدف قرار دهد) تیر دوم به بالای ران و پائین پهلوی چپ اصابت میکند و مقتول نقش بر زمین میشود،و دچار خونریزی شدید شده که بدلیل نبود امکانات اولیه، هیچ اقدامی برای جلوگیری از خونریزی وی صورت نمیگیرد، پس از ۱۰دقیقه که نیروهای اورژانس به بالای سر وی میرسند، بعلت حجم زیاد از دست دادن خون، در داخل آمبولانس فوت میکند.
پس از انتشار خبر اولیه ماجرا واعلام اینکه منشاء اصلی حادثه، "امربه معروف" (مزاحمت) روحانی برای یک دختر بوده، این خبر بازخورد منفی در سطح جامعه و بدبینی نسبت به روحانیون را در پی داشت، چرا که افکار عمومی، امر به معروف روحانی را مسبب قتل این فرد میدانستند و از طرفی میتوانست موجب رعب و هراس روحانیون از حضور در جامعه گردد،
از این رو سناریونویسان حکومتی با ارزیابی کلی شرایط، شکل ماجرا را به کلی عوض کردند! و اصل قضیه امر به معروف را انکار نمودند!!
به این ترتیب طبق سفارش،این روحانی که قبلا قاضی بوده و امام جماعت مسجد مرتضی علی محله دیلمان شهرری نیز هست،در اولین مصاحبه خود بعد به هوش آمدن اعلام کرد که بدون اینکه هیچ برخوردی با ضارب داشته باشد، از پشت سر به وی حمله کرده است و ظاهرا با لباس روحانیت مشکل داشته است!!
و همزمان اعلام شد ضارب درشرایط غیرعادی ( مست )بوده است!!
که البته با اعلام نتایج کالبدشکافی پزشکی قانونی اثبات شد که هیچگونه آثار مشروبات الکلی یا موادمخدر در بدن مقتول وجود ندارد!
بدون شک این روحانی، در بیان ماجرا دروغ گفته است، دلایل زیر به وضوح بیانگر این امر است:
۱. شاهدان عینی و تصاویر دوربین‌های مترو شاهد درگیری لفظی این دو بر سر مزاحمت روحانی با یک دختر بوده اند.
۲. حدود یکساعت پس از ماجرا، تمهیدی معاون سیاسی فرمانداری شهرری در مصاحبه با شبکه خبر اعلام کرد که علت ماجرا، "امر به معروف" روحانی بوده است.
۳. بلافاصله بعد از حادثه، خبرنگار صداوسیما، حسینی بای به محل حادثه اعزام و تلاش کرد تا گزارش ماجرا را با حمایت از روحانی و توجیه" امر به معروف" تهیه کند، که انتشار پشت صحنه انتقادات مردمی خود سوژه شبکه‌های اجتماعی میشود! درنهایت این گزارش با محوریت امر به معروف روحانی مجروح،پخش میشود.
بعد از ماجرا، ابتدا به خانواده نحوی پور اعلام میشود که روز دوشنبه جسد وی تحویل میشود اما وقتی خانواده وی مراجعه میکنند از تحویل جسد خودداری کرده و پلیس امنیت، همزمان از چاپ اعلامیه جلوگیری و حجله‌های متوفی را نیز جمع میکند!
و مسجد محل نیز طبق دستور حاضر به اجازه برگزاری مراسم نمی شود!
در آخرین تماس به خانواده اصغرنحوی_پور اعلام شده، دنبال تشییع جنازه نباشید!!

فیلمی که 20:30 شبکه رژیم قصد داشت از این موضوع بسازد و یاران از پشت صحنه  20:30 گرفته اند و دروغ آن را افشا کرده اند : 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...