۱۳۹۶/۰۱/۳۱

پاسخی به خزعبل سایت امپراطوری دروغ در باب اینجانب (مهدی میرقادری)

چند هفته پیش سازمان ملل ترکیه طی تماسی از من خواست که ارتباطاتم را محدود و فعالیتم را کم کنم و از امکان وجود تهدید به من هشدار داد امروز مشاهده کردم که نام من هم به عنوان عنصر سلطنت طلب که از راه اسلام هراسی امرار معاش میکند ! در یکی از سایتهای جمهوری اسلامی ثبت و مقاله ای در باب این جانب منتشر کرده اند.

باید همینجا در پاسخ بگویم اگر این اسلام هراسی نان داشت مجبور به این زندگی سخت در ترکیه نبودم که جان خود را در این راه بر کف دست گرفته و یک تنه به مبارزه با شما اشغالگران میهنم برخیزم . نه دشمنان عزیز، تنها راهی که راحت میتوان در این دنیا امرار معاش کرد این هست که جلوی ظالمینی به مانند شما کمر تعظیم فرود آورد و به مزدوری و فروختن وطن و هموطن پرداخت که آن در مرام من نیست..این اسلام هراسی امرار معاش ندارد حتی کشورهای پناهنده پذیر هم یک اسلام هراس را به خود راه نمی دهند و پرونده اش را کنار میگذارند که در همین سرزمین با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کند.این اسلام هراسی فقط یا مرگ دارد یا بدبختی و نیستی ولی این به معنی کوتاه آمدن از این راه نیست . چون شما کشور ما را اشغال کرده اید و باید آن را پس دهید.
راه من از راه آن دسته که در خارج کشور فقط موقع رای دادن یاد هموطنان داخل می افتند آنهم برای اینکه راحت به ایران بروند و بیایند و کسی کاری به آنها نداشته باشد و مردم بدبخت سرزمینم نیز چپاول شده و بدبخت بمانند و آنها در برج میلاد بستنی روکش طلایشان را بخورند جداست.

من وقتی پای در این راه آزادی کشورم گذاشتم وصیت خود را نیز نوشته ام و فکر تمام این مسائل و دروغهای شما را هم کرده ام نه تهدید ، نه سختی زندگی در غربت و دوری از خانه و خانواده ذره ای از عظم من برای بازپسگیری کشورم از شما کم نخواهد کرد.

حال بروید عکس من را با سمیت 1 لیری و چای 1 لیری که جمع یکسوم 1 دلار میشود بگذارید و بگویید از اسلام هراسی امرار معاش می کند. سمیت 1 لیری میخوریم ولی کشور را نمیفروشیم مطمئن باشید.
تصویر از سایت امپراطوری دروغ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...