۱۳۹۵/۰۴/۱۱

سلام من آخوند قرائتی هستم !

سلام . من اخوند قرائتي هستم ،

هفت كلاس دبستاني سواد دارم ،
از فيش حقوقي من نپرسيد ، چون بيش از ده شغل و مقام دارم ،

از دهها اداره و سازمان و وزارتخانه صدها ميليون تومان حقوق مي گيرم ،

واردات ظروف چيني در انحصار منست و از ان منبع نيز چندميليارد درامد دارم ،

درسهاي تفسير قران من در تلويزيون با انكه بيننده ندارد اما الحمدلله هر ماهه مليونها تومان بحساب من ميريزد ،

در كار خريد و فروش زمين و تصرف املاك و برج سازي هستم و ميلياردها تومان هم از انجا درامد دارم ،

تابستانها براي استراحت به كأخ ملك أباد در مشهد ميروم و چند روزي انجا أطراق ميكنم ،

در زمستانهاي سرد هم براي مدتي به كيش پرواز ميكنم و در ويلاي خود به استراحت مي پردازم ،

راستي فيش حقوقي مرا براي چي ميخواستيد ؟؟؟؟؟
آخوند قرائتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...