۱۳۹۵/۰۴/۱۱

سلام من آخوند قرائتی هستم !

سلام . من اخوند قرائتي هستم ،

هفت كلاس دبستاني سواد دارم ،
از فيش حقوقي من نپرسيد ، چون بيش از ده شغل و مقام دارم ،

از دهها اداره و سازمان و وزارتخانه صدها ميليون تومان حقوق مي گيرم ،

واردات ظروف چيني در انحصار منست و از ان منبع نيز چندميليارد درامد دارم ،

درسهاي تفسير قران من در تلويزيون با انكه بيننده ندارد اما الحمدلله هر ماهه مليونها تومان بحساب من ميريزد ،

در كار خريد و فروش زمين و تصرف املاك و برج سازي هستم و ميلياردها تومان هم از انجا درامد دارم ،

تابستانها براي استراحت به كأخ ملك أباد در مشهد ميروم و چند روزي انجا أطراق ميكنم ،

در زمستانهاي سرد هم براي مدتي به كيش پرواز ميكنم و در ويلاي خود به استراحت مي پردازم ،

راستي فيش حقوقي مرا براي چي ميخواستيد ؟؟؟؟؟
آخوند قرائتی

ترول یا اوباش اینترنتی چه کسی است؟

به علت زیاد شدن ترول ها در فضای مجازی شما را دعوت به خواندن این مقاله می کنم. اوباش اینترنتی یا ترول (به انگلیسی: Troll) در گفتمان اینتر...