۱۳۹۴/۱۲/۱۹

دفاع از حق پایمال شده زن ایرانی در برنامه استعداد یابی ایتالیا توسط کیمیا قربانی

کیمیا قربانی نام هنرمندی است که در عرصه موسیقی کارهای شایان توجه ای انجام داده است. کیمیا چند روز پیش در برنامه استعداد یابی ایتالیا  (ایتالیا تالنت شو )حاضر شد و با اجرای یک موسیقی اعتراضی با دف از حق  پایمال شده زنان ایرانی دفاع کرد و همچنین با برداشتن سمبلیک حجاب نسبت به حجاب اجباری در ایران اعتراض کرد  که مورد توجه بسیار شرکت کنندگان و داواران مسابقه واقع شد . فیلم این رخداد را می توانید در زیر ببینید :


کیمیا قربانی 
بعد از این واقع چون این حرکت فشار زیادی بر جمهوری زن ستیز و انسان ستیز اسلامی وارد کرده بود عده ای را بسیج کردند تا به کیمیا حملات مجازی کنند که چرا با گفتن حقیقت آبروی ما را برده ای و از این قبیل مهملات ، یا  دیدم که عده ای نیز حمله کرده اند که بله  " این حرکت صرفا برای گفتن پناهندگی از ایتالیا بوده است .

می دانیم که یکی از روش های کلاسیک برای خفه کردن صدای منتقدان در بیرون از ایران استفاده از این دو ترفند است که
1- اگر طرف مقیم آن کشور باشد می گویند : بله تو اگر سخنی در دفاع از ملت ایران  و زنان ایران  گفتی آبروی ما را می بری یا به کشور خیانت می کنی.
2-اگر طرف اقامت نداشته باشد این را می گویند که : بله تو برای پناهندگی گرفتن این چنین می کنی

حال جالب هست بدانید کیمیا شوهر ایتالیایی دارد و اصولا نیازی به گرفتن پناهندگی ندارد.

این اقدامات که در جهت مرعوب کردن کسانی که می توانند صدای ملت و بانوان ایرانی شوند که از ساده ترین و بدیهی ترین حقوق خود نیز محروم مانده اند .

اینک بر همه ما واجب است که ضمن حمایت از کیمیا قربانی راهی که برگزیده است را سر مشق و الگوی خود قرار دهیم و هر جا تریبونی یافتیم برای دفاع از حق ملت ایران استفاده کنیم که 37 سال صدایش را در گلو بریده اند .

برای حمایت می توانید به صفحه اصلی کیمیا قربانی به آدرس زیر روید :

https://www.facebook.com/kimia.ghorbani.503?fref=ts&hc_location=ufi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...