۱۳۹۴/۰۴/۰۱

تجاوز به دختر بچه 11 ساله و ترساندن ما از به یغما رفتن ناموس توسط آمریکا

حکومت جمهوری اسلامی از روز به روی کار آمدن برای ایجاد ترس در دل مردم کلید واژه "توسل ناموس " را اختراع کرد .

گروهی از این کلید واژه ها :
1- اگه بسیج نبود الان ناموس شما زیر عراقی ها بود
2- اگه سپاه قدس در عراق و سوریه میجنگه تا داعش با ناموس ما تجاوز نکنه . 
3-آمریکا حمله کنه که ناموس ما بیافته دست آمریکایی ها !
این مغلطه که یکی از اختراعات آخوندها برای افسار زدن به ملت است بسیار کاربرد دارد . حال کافی است از این افراد بپرسید که چرا در زمان شاه ناموس ما دست هیچگونه عراقی و سوری و داعشی و ... نبود خودشان را به کوری و کری میزنند و حتی شروع به فحاشی به شاهنشاه می کنند چون میدانند دقیقا روی نان دانیشان دست گذاشته ایم.
و جالبتر آنکه دقیقا همین موقع از این مغلطه ناموس استفاده میکنند که ناموس 70 میلیون ایرانی توسط حکومت آخوندی ، دست پرودگان و تربیت شدگانش مورد تجاوز قرار گرفته است و می گیرد و تا زمانی که آخوند نیز باشد خواهد گرفت. کافی است در شهر چرخی بزنید و از مردم بشنوید چیزهایی را که باید بشنوید و ببینید چیزهایی را که باید ببینید

حال خبری را شنیدیم که به جرات می توانم بگویم که در ایران آفت زده آخوندی این مساله هزاران بار تکرار می شود و آنهم مساله تجاوز است و اینبار تجاوز به  دختر بچه 11 ساله روی پل عابر پیاده است . 

در ابتدا گروهی به کسی که فیلم برداری کرده و فیلم را انتشار داده است حمله کرده اند .باید گفت که یک عکس سرنوشت جنگ ویتنام را تغییر داد ، شاید جایی انسان توانایی مقابله و زور آزمایی مستقیم را ندارد ولی با پرده برداری از یک جنایت ، باعث جلوگری از جنایات دیگر می شود. 
تجاوز

دومین مورد این هست که عده ای از نوکران  و مزدوران حلقه به گوش حکومتی آخوندی در داخل و خارج سالهاست در گوش مردم ما خوانده اند آمریکا به ایران حمله کند "ناموس " ما به زیر دست سربازان آمریکایی می افتد و با توسل به مغلطه ناموس قصد ماندگاری جمهوری اسلامی را  دارند ،  همانگونه که با توسل به اینکه "آخوند برود" ایران تجزیه می شود ، "آخوند برود" بدتر از آنها سر کار می آید و دیگر محملات از این دست نیز کلیه جتایات رژیم را سرپوش گذاشته و نه تلاشی برای رهایی مردم کرده و فقط در تلاش برای استحکام پایه های رژیم آخوندی هستند.

کاری که رژیم جمهوری اسلامی و تربیت شدگان توسط سیستم آموزشی و مذهبی جمهوری اسلامی و فقر و بدبختی که ببار آورده است  کرده  موجب این شده است که روزانه هزاران نفر از مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان مورد تجاوز قرار بگیرند و ناموس ایرانیان به طور روزانه و مستمر مورد تجاوز قرار بگیرد  کافی سری به دادگاههای انقلاب ! بزنید تا به این مهم پی ببرید یا اینکه یک آشنا در نیروی انتظامی داشته باشید تا بیشتر بفهمید از این بگذریم که بسیاری از این موارد به علت ترس از آبرو ، ترس از فرد متجاوز و .... حتی به گزارش به پلیس هم نمی رسد و حتی اگر برسد از همان مامور نیرو انتظامی تا آن قاضی کثیف سیستم آخوندی نیز میخواهند به طرف تجاوز کرده و همیشه در این سیستم کسی که مورد تجاوز قرار گرفته مقصر هم نیز هست  و مورد شماتت نیز واقع می شود. 

هر جا کسی را دیدید که با استفاده از کلید واژه (ناموس ناموس) جنایت رژیم و ماندگاری رژیم را توجیه میکند بدانید و آگاه باشید از عوامل و حامیان جمهوری اسلامی است . تنها روزی رها می شوید که از قید این کلید واژه ها رها شویم و فقط برای سرنگونی کلیت و تمامیت جمهوری اسلامی مبارزه کنیم 

۱ نظر:

  1. مرده شور ریختتو ببرن کجایی هستی ؟یزدی؟زنده باد گیلان ازاد مرگ بر فارس کویری غاصب اشغالگر یهود صفت

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...