۱۳۹۴/۰۱/۲۰

تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه بانک تجارت و کشتی رانی ، تا جمهوری اسلامی هست تحریم ادامه دارد

هموطن عزیز . تا جمهوری اسلامی هست ، تحریم هست ، شکنجه هست ، اعدام هست ، تجاوز به زن و بچه اتون تو پارک و خیابون و مکه و ... هم هست ، گرونی و بدبختی و بیکاری و فقر و فحشا هم هست .
راهش هم این نیست که برید تو خیابون قر بدید. راهش سازش ناپذیری با جمهوری اسلامی و تلاش برای نابودی کلیت و تمامیت این حکومته فاسد هست. مگه فردی که سرطان داره میتونی با سرطان خودش به تفاهم برسه ؟ یا بر اثر این سرطان خواهد مرد یا باید این سرطان رو جراحی کنه و از بدنش خارج کنه و از بین ببره.
جمهوری اسلامی هم سرطانی هست که سالها داره مردم ایران و جهان رو آزار میده ، با این سرطان نه میشه به تفاهم رسید نه میشه ازش گذر کرد چون کشنده است . تنها راهش نابودی کلیت و تمامیت جمهوری اسلامی است .
روبوسی روحانی  با اوباما

به گزارش دویچه وله آلمان  طبق اطلاعیه رسمی اتحادیه اروپا که روز چهارشنبه (۸ آوریل / ۱۹ فروردین) منتشر شد، بانک تجارت ایران و ۳۲ شرکت کشتی‌رانی وابسته به آن بار دیگر مشمول تحریم‌های اروپا شده‌اند و از ادامه تحریم ۸ شرکت کشتی‌رانی دیگر صرف نظر شده است. تحریم‌ها دارای قابلیت اجرایی فوری هستند.
این اقدام اتحادیه اروپا، یک هفته پس از انجام توافق اتمی در لوزان میان ایران و گروه ۱+۵، نشان‌دهنده خواست اروپا برای اعمال فشار بر ایران از طریق تحریم‌ها تا حصول توافق اتمی نهایی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...