۱۳۹۴/۰۱/۲۴

سریال 24 و پیش بینی مذاکرات هسته ای

پیش بینی مذاکرات هسته ای در سریال 24
در دهه 60 الی 70 میلادی برای پی بردن به حقایق سیاست دولتهای جهان عده ای دنبال کننده مقالاتی بودند که در روزنامه ها و نشریات چاپ می شد . مثلا کتاب سقوط 79 در سال 70 میلادی نوشته شد و پیش بینی سقوط رژیم شاهنشاهی ایران را در 79 کرد.
اکنون ماهیت کار عوض شده است . بیشتر حقایق روز دنیا را می توان به آسانی و با یک دیدگاه ریز بینانه در سریال ها و فیلم هایی دید که در کشورها ساخته می شود .
کلیپی که مشاهده می کنید مربوط به سریال 24 هست که در سال 2011 نمایش داده شد یعنی دقیقا 3 سال قبل از روی کار آمدن دولت روحانی و در زمان احمدی نژاد . بسیار جالب است که در این کلیپ پیش بینی شده است که رئیس جمهوری به نام حسن در ایران روی کار می آید ، برادر پر نفوذی دارد و بعد توافق هسته ای را با امریکا امضا می کند !
آری حقایق دنیا نه در اخبار بلکه اکنون در سریال ها نهفته است . پس برای یافتن حقایق سریال ها را دنبال کنید.

۳ نظر:

  1. این سریال قبل از روی کار اومدن اوباما یکی از رئیس جمهورهای امریکا رو یک سیاه پوست(فکر کنم اسمش پالمر یا شبیه به این بود) انتخاب و پیش بینی کرده بود که در نهایت هم ترور شد. 24 یکی از اون سریال هاست که باید چند بار نگاهش کنیم.

    پاسخحذف
  2. اضافه کنید که حسن روحانی شش ماه قبل از انتخابات سال 92 اعلام کرد که اواخر سال83 که دبیر شورای امنیت بوده و نماینده ایران در گفتگوهای هسته ای ، همان موقع وزیر امور خارجه انگلیس به او میگوید که رییس جمهور بعدی ایران شهردار تهران است !!!
    اضافه بنما که در فیلم ماتریکس 2 یک کلید ساز کمک میکند و محور اصلی است . بعبارتی یک کلید ساز پل پیروزی است .

    پاسخحذف
  3. محمد علی محمدیان۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰:۱۹

    اضافه بنما که هیلاری کلینتون نماینده اصلی حزب دموکرات بود و در لحجظات آخر میدان را به اوباما واگذار کرد . در این فیلم رییس جمهور امریکا یک زن است و شاید رییس جمکهور آینده همین زن باشد . چقدر این زن در این فیلم شبیه هیلاری است .

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...