۱۳۹۳/۰۵/۱۳

اعدام در ملاء عام در شیراز ، اعدام گل های باغ انقلاب

و بازهم اعدام در ملاء عام در شیراز


مقصر چه کسی است ؟ معمولا به سن افراد اعدامی نگاهی کنید افرادی میبینید از سن زیر 20 تا 40 سال . یعنی دست پروردگان باغ انقلاب اسلامی .

از نظر من این انقلاب ، انقلاب ضد ارزش ها بود بر علیه ارزش ها . می توانید نمونه های ارزش های از دست رفته را با آمدن انقلاب ببینید. در کشوری که دزدی ، تجاوز ، اعتیاد ، دروغگویی و خیانت همه مظاهر بدی و پلیدی بودند اکنون به ارزش های جامعه تبدیل شده اند.

وقتی کشوری رشد اقتصادی آن منفی باشد و بیکاری در آن فراوان باشد .فضای جامعه بسته باشد و از همه بالاتر توسط یک آخوند داعش منش اداره شود نتیجه ای جز این نخواهد داشت.

شورشیان خیانت کار 57 بیایند و کلاه خود را قاضی کنند که کشوری که لاقل در دهه 50 خورشیدی به اوج شکوفایی و پیش رفت رسیده بود را به کجا رسانده اید که اکنون عده ای میروند و در باغ های شیراز دست زن و بچه مردم را می بندند و به آنها تجاوز کرده و پولشان را میدزدند و به این موضوع افتخار می کنند سپس جمهوری اسلامی برای ترس انداختن به جان فعالین سیاسی و مبارزاتی آنها را گرفته و در ملاء عام به دار می کشد. یکی از الگوهای تکراری جمهوری اسلامی برای ایجاد رعب و وحشت این بوده است که به هیچ وجه جلوی حادثه و جرم را نمی گرد و میگذارد اتفاق بیافتد تا یک جامعه ناسالم داشته باشد و بعد برای توجیح اعدام و سرکوب بهانه ای داشته باشد.

ننگ و نفرین و تف بر شورشیان 57 و درود و سپاس و ستایش بر شاهنشاه آریامهر ایران پدر که هیچ کس قدرش را ندانست

۵ نظر:

  1. dostegolam ke javani hasti shoja va fahim va faal, lotf kon in logate nastoh ra az joloye esmet pak kon va ya taviz kon, boye moeafene mazhab va eslamo midahad bayad babate entekhab logat ham vasvad be kharj bedim ta az hamon epteda iran dostimon va vatan parastimon moshakhas besheh nesbat be in bi vatan haye tazi sefat, in masaleh shabihe estefadeh az logate dorood va salam ast.lotf kon besh fekr kon. piroz va shademan bashi. be omide pirozi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما . نستوه برای اولین بار در شاهنامه فردوسی بکار برده شد و نام یکی از سرداران خسرو پرویز بوده است . فردوسی میفرماید :
      یکی بنده بود شاه را شادکام
      خردمند و بیدار و نستوه نام

      من کاملا به نام خود واقف هستم و آن را عمدا انتخاب کردم . به زودی احتمالا مقاله ای در این باب خواهم نوشت

      با سپاس از شما

      حذف
  2. ننگ و نفرت بر تو و شاهان خائن و دست نشانده ات با همدستان معمم تان که با هم بر ضد دولت ملی دکتر مصدق کودتا کردید و بمدت ٢٥ سال خفقانی هولناک را بر کشورمان حاکم نمودید, احزاب سیاسی را تعطیل نمودید. دست آخر هم وقتی با انقلاب مردم روبرو شدید, بدستور ارباب آمریکایی ارتش, ساواک و قوای دیگر سرکوب را بدست آخوندها دادید. انقلاب ما نه تنها ضد ارزش نبود, بلکه برای احیای ارزش های سرکوب شده مشروطه توسط دو شاه کودتاگر و نوکر بیگانه بود که شما خائنین تاج به سر و عمامه به سر آنرا نابود کردید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما که خمینی را آوردید چه گلی بر سر این ملت زده اید ؟

      حذف
  3. "شما که خمینی را آوردید چه گلی بر سر این ملت زده اید ؟"

    خمینی را آوردیم تا برود قم بتمرگد و حکومت را به مردم و نمایندگانش واگذار نماید, این حکومت وابسته و خائن آریامهر بود که بدستور ارباب آمریکایی, ارتش و بقیه قوای سرکوب مثل ساواک و ارتش را دودستی به خمینی تقدیم کرد و طلبه ساده ای را که باید میرفت در قم طلبگی میکرد, به قدرت مطلقه تبدیل نمود تا کار ناتمام خائنین پهلوی چی در سرکوب مردم را به پایان رساند.
    اگر خیانت خائنین ساواکی و پهلوی چیان نبود, میتوانستیم میهنی آزاد و سربلند با حضور تمامی احزاب و جریانات اجتماعی بسازیم.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...