۱۳۹۲/۱۲/۰۶

انقلاب اوکراین و خوار کردن ملت ایران

من تا کنون از اظهار نظر درباره انقلاب دوباره مردم اوکراین خودداری کردم ولی اظهار نظرهای برخی از دوستان و خار و خفیف کردن ملت ایران سبب شد موضعی بگیرم. به نظر شما وضع اکراین قابل مقایسه با حکومت جمهوری اسلامی است ؟ دولت اکراین تاکنون چند زندانی سیاسی را به عناوینی کشته و اعدام کرده ؟

مردم ایران بعد از شورش ۵۷ به هر نحوی که از دستشان بر می آمد علیه حکومت آخوندی قیام کردند از کودتای نوژه توسط دلیر مردان ارتش شاهنشاهی بگیرید تا قیام های دهه ۶۰ ، قیام سال ۷۸ کوی دانشگاه ، قیام های قومی و شهری ، قیام سال ۸۸ به بهانه رای و همین اواخر تظاهرات بختیاری های دلاور .

ولی حقیقت را بخواهید تمام جهان غرب سرمایه دار و شرق کمونیست تمام قد پشت این رژیم ایستاده اند و حتی رسانه های به اصطلاح آزاد جهان در جهت ماندن رژیم گام بر میدارند و یک خبر از قیام مردم بختیاری منتشر نمی کنند که مبادا اطلاع رسانی شود . دولت حسین اوباما فعلا مشغول لاس سیاسی با رژیم است و سایر دولتهای جهان هم چشم به عملکرد او دو خته اند. در اکراین سناتور جان مک کین به راحتی بین معترضین میرود و از تغییر رژیم سخن میگوید ولی آیا شما تا کنون از تغییر رژیم در ایران حرفی شنیده اید ؟
حتی اینترنت چمدانی ، اینترنت آزاد را هم به داخل کشور نفرستادند تا مردم از زیر بار سانسور و کنترل خارج شوند و به راحتی به اخبار دسترسی پیدا کنند ، جهان سرمایه داری اسهال طلبان را به عنوان اپوزسیون جمهوری اسلامی میشناسد که مبادا براندازان جریانات مردمی را هدایت و رژیم را سرنگون کنند .جهان کمونیستی نیز که حکومت آخوندی را گاو شیرده مناسب دوشیدن میداند و تمام قد پشتش ایستاده است .

در این وانفسای شرق و غرب تنها راه رهایی این هست که نشنال سوسیالیستهای ایران برخیزند و اعلام دارند ما نه برده شرق کمونیست و غرب سرمایه دار میشویم .ما بر مبنای حفظ تمامیت ارضی و یکپارچگی ملی و بازگرداندن غرور ملی از دست رفته وارد می شویم و محور را مردم و به زیر کشیدن رانت خواران و آقازاده ها و کسانی که از پول ملت ایران برای خود مافیا ایجاد کرده اند و بالا کشیدن فقرا و مستضعفانی که به زیر خط فقر افتاده اند و تشکیل یک نظام با یک طبقه متوسط بزرگ هستیم . با همه دنیا دوست هستیم و تنها بر اساس منافع ملی خود گام بر میداریم و سلطه هیچ کشوری بر سرمان را نخواهیم پذیرفت.

ما غرور ملی را باز میگردانیم و جامعه را از این فقر که ریشه بسیاری از بدبختی هاست نجات میدهیم . آری این راه پیش روی ماست .پس بیایید در این راه متحد شویم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...