۱۳۹۲/۰۹/۲۶

اندرباب اصلاح طلبانی که نمی توانند خود را اصلاح کنند بعد جامعه را می خواهند اصلاح کنند (افتضاح ابراهیم نبوی در بلژیک)

سید ابراهیم نبوی امروز در فیس بوک خود عکسهایی گذاشته که آی مسلمان ها به دادم برسید که بردند و کشتند و به یغما بردند دار و ندار زندگی ام را .
عکسی از استاتوس نبوی که بعد از چند ساعت پاک کرد .

نبوی از این خبر میدهد که به علت بدهی به بیمارستان دارند سیستم های خانه اش را میبرند ولی ماجرای اصلی به چه صورت است ؟ در کشورهای دموکراتیک غربی معمولا هزینه بیمارستان اگر تا چند هزار دلار هم باشد قسمت اعظم هزینه را دولت متقبل میشود و قسمت کوچکی را به عهده طرف می گذارد. اگر طرف این را نداشت همان قسمت کوچیک مثلا 1700 دلار را قسط بندی کرده که در ماه هزینه ناچیزی را بپردازد و اگر آن را هم نداد او را به کار مجانی برای سوسیال میفرستد. در صورتی که کلیه این راهها را فرد بدهکار انجام نداد در حد بدهی دولت اموال او را مصادره میکند.

حال یکی از سید ابراهیم نبوی این سوال را بپرسد شما که در یک کشور مدرن زندگی میکنی و هزینه عملت حداقل بالای 50  هزار دلار معادل 150 میلیون تومن بوده و از تو خواسته شده فقط  3 میلیون آن را قسطی  آن چیزی معادل 200-300 هزار تومن در ماه بدهی یا برای دولت کار کنی این چنین با آبروی ایران و ایرانی بازی میکنی و باسن مبارک خود را زمین زده ای  نه سر کار میروی و این چنین در سرزمینی دموکراتیک قانون شکنی میکنی  پس لطف کن به همین کشورت که تحت جمهوری اسلامی و دولت مطبوعت یعنی دولت حسن کلید ساز اداره میشود برگرد و این چنین با آبروی ایرانیان بازی نکن .

کامنت دوم ابراهیم نبوی که بعد از پاک کردن کامنت اول نوشت  :


۶۴ نظر:

  1. عجب خائنی هست این نبوی. مرسی که رسواش کردین. اینا و حسن کلید ساز رو باید دارشون زد. شما هم با هخا و داش رضا باهم تشریف میارین میدون آزادی؟ منتظرتونیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای ناشناس سریع خودت را به یک دکتر برسان که وضع شما زیادی خراب است.

      حذف
    2. جا حرف زدن تر زدی عمو. بهتره بزنی به چاک.

      حذف
  2. و تو چقدر دیوثی که بجای کمک به هموطن غریبت داری اینطوری زر زر میکنی. عنتر خان مگر ابراهیم نبوی چقدر در آمد داره؟ ها؟ چی کار میتونه بکنه؟ اون نویسنده است به زبان فارسی. برای بلژیکی زبان نفهم چی بنویسه؟ کی بهش پول میده برای نوشته هاش؟ تو که برات 1700 یورو گویا پولی نیست برو بهش کمک کن. ببخشید در کدوم کشور غربی از این خاصه خرجی ها برای کسی که شهروندش نیست انجام میشه؟ تو اصلا وضعیت اون رو میدونی همینطوری رفتی بالای منبر. جاکشی هم حدی داره دیوث.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نه طرفدار دولت بلژیک هستم نه هیچ کی دیگه ولی شما که اینقدر سنگ این آقا رو به سینه میرنی تو مملکتت یه استامینوفن مجانی به بیمار در حال مرگ نمیدن و در ضمن اگه کسی نمیتونه یک دهم خرج درمان خودش رو بده گه میخوره میره یه مملکت دیگه مفت بخوره با گه زیادی

      حذف
    2. این تفاله بیابونی امت چسلامی هموطن من نیست که دلم براش بسوزه شما بفرما برای هموطن تفاله انسانت پول بفرست من ضد انقلابم دشمن آخوند و آخوند پرست

      حذف
    3. تو عجب احمقی هستی که انتظار کمک داری. انگار اصلا هیچی حالیت نیست. ما از دست همین ارازل و اوباش از میهنمان آواره شدیم. بخاطر چماقداریها, کشتارها و پرونده سازیهای عمله های ظلم رژیم از قبیل همین نبوی که امروز رل کریم شیره ای رژیم را بازی میکنه و جای دوست و دشمن ولایت را نشان میده و دلقک بازی درمیاره. هموطن که هیچ, کدام دشمنی با ایرانیان اینهمه دشمنی کرده که این اراذل و اوباش کرده اند؟ چرا ان موقع که جیک جیک مستانشان بود "هموطن" نبودند؟ حالا باید به این چماقدار توسری خورده خینی کمک کنیم؟؟؟؟؟
      تو چقدر دیوث و کسکشی که از این امثال این جنایتکار وآدمکش دفاع هم میکنی!

      حذف
    4. تو عجب احمقی هستی که انتظار کمک داری. انگار اصلا هیچی حالیت نیست. ما از دست همین ارازل و اوباش از میهنمان آواره شدیم. بخاطر چماقداریها, کشتارها و پرونده سازیهای عمله های ظلم رژیم از قبیل همین نبوی که امروز رل کریم شیره ای رژیم را بازی میکنه و جای دوست و دشمن ولایت را نشان میده و دلقک بازی درمیاره. هموطن که هیچ, کدام دشمنی با ایرانیان اینهمه دشمنی کرده که این اراذل و اوباش کرده اند؟ چرا ان موقع که جیک جیک مستانشان بود "هموطن" نبودند؟ حالا باید به این چماقدار توسری خورده خمینی کمک هم بکنیم؟؟؟؟؟
      تو چقدر دیوث و کسکشی که از این امثال این جنایتکار وآدمکش دفاع هم میکنی!

      حذف
    5. آقای ناشناس سریع خودت را به یک دکتر برسان که وضع شما زیادی خراب است.

      حذف
    6. این بابا دیوث و این حرفا نیست. زیادی قاطی کرده.

      حذف
    7. دیوث و این حرفا نیست. زیادی قاطی کرده.

      حذف
    8. این همه بد و بیراه که راجع به ن.بوی گفتی مارو نگران حالت کردی. زودی برو دکتر. یکی رو باهات ببر که جات حرف بزنه. تو حرف زدن ام بلد نیستی. خرو از بر تشخیص نمی دی چاک دهنتو واز کردی و یه سز داری تر می زنی. الدنگ بیلمزبرو گاس که باد بیاد. تو خر مگس از کجا پیدات شد.

      حذف
    9. "..........این همه بد و بیراه که راجع به ن.بوی گفتی مارو نگران حالت کردی. ............"

      کدامیکی از این چیزهایی که راجع به نبوی گفتم دروغ و بیراه بود. اگر امثال تو گوسفند حالی تون نمیشه که این مردک کیه و چی کاره است, این مربوط به همون هوش سرشارتونه! منتهی یک چیز را درست فهمیدی. حالم واقعا خرابه. آخر مگر آدم میتونه این جرثومه های فساد از جمله این نبوی را ببینه و هنوز هم حالش خوب باشه؟ تو به خودت نگاه نکن, آدمی که یک کمی شعور داشته باشه, بالا میاره از این همه رذالت و کثافت. منتهی این رژیم تنها چیزیکه زیاد داره دکترای کردانی مثل خودته که با همون عقل ناقص تشخیص هم میده و نسخه هم میپیچه که واقعا خیلی مسخره و مضحکه.

      ".......چاک دهنتو واز کردی و یه سز داری تر می زنی......"

      من نمیخوام تر بزنم منتهی وقتی راجع به کثافتهایی مثل نبوی و بقیه آدمکشان خط امامی صحبت میشه, خود بخود کلمات کثیف به زبان میاد و آدم دائم موقع حرف زدن به امثال نبوی ها و موسوی ها و کروبی ها و خمینی ها و بقیه این اراذل و اوباش "تر" میزنه. مطمئن باش اگر میتونستم, مثل اکثر مردم ایران توی قبر خمینی هم تر میزدم, دیگر امثال این ریزه خورهای توسری خورده خمینی که چیزی نیستند.

      حذف
    10. شما حق نداری حتی نسبت به یک جنایتکار اهانت کنی. نبوی که جای خود دارد. ملاک تشخیص جنایت و جنایتکار هم تو نیستی با این عقل ناقص ات. باید قاعده و قانون باشد. دستگاهی و دادگاهی باشد. امکان شکایت باشد. تو هم آنگاه شاکی شوی و شکایت کنی. این همه لیچار که بافتی فقط درکشوری مثل ایران گفتنی است. هر جای دیگه دنیا اگر گفتی و کسی بهت نگفته که نگوحق نداری که بگی پس بدون که حالت خوب نیست و دیگران مراعات حالت رو می کنن. این شر و ورها که تو گفتی فقط از دهن بازجوهای جمهوری اسلامی ایران در می آد. من جای دیگه از کس دیگه تا حال نشنیده بودم. انصاف که تو به هربازجوی جنایت پیشه جمهوری اسلامی گفتی زکی. حرفای تو هر آدمی مثل من رو که زندانی رژیم جهل و جنون و جنایت جمهوری اسلامی بوده به یاد روزهای بازجویی می اندازه و منزجر می کنه. شما احیانا دستی رو آتیش داشتی اما بدون هزاران هزارمثل من خون به دل و بغض در گلو دارند اما نسبت به انسان و انسانیت تعهد دارند و واقفند که باید متین و مودب باشند چنانکه هیچ ایرانی رو شرمسار وقاحت خود نکنند. عزیز ناشناس من همینقدر بدان که شما نبوی را نمی شناسی و همینطور بی حساب و کتاب بد و بیراه میگی. من ازعالیجناب نبوی بسیار عذر می خوام. عزیز من نبوی شما هموطن علی اکبردهخدا هستی. می دانی که او به رنج رفت. باش و بمان. بمان برای ما.

      حذف
    11. « خود بخود کلمات کثیف به زبان میاد»
      نه عزیز ماست مالی نکن. از کوزه همان برون تراود که دروست.

      حذف
  3. من از بلژیک خبر ندارم ولی تو این امریکایی که من هستم از این خبرها نیست. چند وقت پیش برای یک لنز بیرون چشمی که من حتی سفارش هم نداده بودم شرخر فرستادند دنبالم و بعدا معلوم شد که بیمارستان اشتباه کرده. ولی خلاصه تو کشورهای غربی هزینه های بیمارستانی می تونن آدم را بیچاره کنند مخصوصا اگه گیر این شرخرها بیفتین که خیلی موذی و عوضی و بی همه کس هستند. خلاصه این قدر زود قضاوت نکنید راجع به آدمها.

    پاسخحذف
  4. آقای ابراهیم نبوی , کسی با شما شوخی نداره....شما با همه کس و همه چیز شوخی دآری .
    رفیقت که الان همه کاره هست....برگرد ایران برای ادامه مجانی درمان و اشتغال مجدد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای ناشناس سریع خودت را به یک دکتر برسان که وضع شما زیادی خراب است.

      حذف
  5. خفه بمیر بابا تخم سگ. شازده رضا توپول خوبه... باباش با صدها میلیون دلار پول ملت گورش را گم کرد شکم رضا توپولی رو پر کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو عرب پرست دزد بی وطن دیگه از دزدی نگو صیغه زاده که اگر اونا صد میلیون بردن شما نوکر ملخ خورها که ماهی صد میلیون فقط باج میدین به حزب الاغ لبنان، کون مبارک را آماده کن که بزودی نوبت جنابعالی و غارت الله هاست

      حذف
    2. آقای ناشناس سریع خودت را به یک دکتر برسان که وضع شما زیادی خراب است.

      حذف
    3. این آقای ناشناس حالش خوب نیست. اینجا دکتر هست؟

      حذف
    4. والله حضرت عباسی چاه مستراح از دهن شما تمیزتره. نبوی هر چی. عمو تو رو سننه. تو خر رو از بر تشخیص نمی دی. پاشو یه تک پا برو دکتر. بگو که حالت خوب نیس. تو دیگه به شعبون بی مخ گفتی زکی.

      حذف
  6. این همه خیال پردازی کردی و اعداد و ارقام کاملا ذهنی تولید کردی تا نتیجه بگیری ابراهیم نبوی آبروی ایرانی ها را برده؟
    به هر حال بین اقای نبوی که 70 تا کتاب نوشته و بخشی اش به انگلیسی و ترکی و فرانسه و ایتالیایی ترجمه شده و شما مبارز نستوه، قضاوت کار چندان سختی نیستو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آفرین به شما ، اصلا ایرانی که آبرو نداره کسی بخواد ببره. کسی که مادرشو عربها جای برده تو بازار فروخته باشن و هنور از کونشون بخوره آبرو میخواد چیکار.

      حذف
    2. والله حضرت عباسی چاه مستراح از دهن شما تمیزتره. نبوی هر چی. عمو تو رو سننه. تو خر رو از بر تشخیص نمی دی. پاشو یه تک پا برو دکتر. بگو که حالت خوب نیس. تو دیگه به شعبون بی مخ گفتی زکی.

      حذف
  7. در بلژیک و هلند و آلمان امکان نداره که بابت بیمارستان پولی از کسی بگیرند مگر اینکه عمل زیبایی کرده باشه. با آمریکا و ایران نمیشه مقایسه کرد. آنهایی که اینجا هستند بهتر میدونند. زمانی که مخارج فیزیوتراپی و دارو زیاد بشه فقط سالی ٣٥٠ یورو اضافه میگیرند که قبل تقسیط هست. این آقا داره مغلطه میکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این دار و دسته ملا دزده بی آبرویی و دروغ افتخارشان هست

      حذف
    2. عزیز پاشو یه تک پا برو دکتر بگو که حالت خوب نیس.

      حذف
  8. این هواداران اصلاح طلبها و اصلاح طلبها یک مشت دزد و عوضی هستند وفکر میکنم این موضوع از برگه ابراهیم نبوی در فیس بوک حذف شده چون اونجا نمیشه مثل ایران دروغ گفت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو هنوزم نشستی داری جفنگ بار می کنی. پاشو عزیز یه توک پا برو دکترمحل. همین بر خیابون. دوار دیبی. بگو که حالت خوب نیس. بگو دوارو عوض کنه. گاس توفیر کنه.

      حذف
  9. من که واقعا دیگه داره از بالاترین بدم میاد، شده پاتوق یه مشت سلطنت طلب و به اصطلاح مجاهد که اصلا از فضای داخل ایران درکی ندارند. کاری به نقد ابراهیم نبوی ندارم، اگه واقعا اینجور بوده که خب بگید، ولی چندوقتیه احساس میکنم بالاترین خیییییییییییلی از فضای مردم داخل داره دور میشه. قابل توجه موسس بالاترین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. - این حکومت و باندهای ان از اصلاح طلب و سخت سر و نرم تن, هرگز نه منتخب مردم بودند و نه معتقد به حاکمیت مردم. بنابر این بسیارمسخره است که هر یک از باندهای این رژیم ولایی بخواهند خود را سخنگو و نماینده مردم بحساب بیاورند.

      ٢- ایران مثل همه جای دنیا, افرادی معتقد و متعلق به انواع و اقسام دستجات و گروه های سیاسی متنوع دارد که از تمامی حقوق دموکراتیک از جمله حق آزادی بیان برای انعکاس نظراتشان برخوردارند. از جمله مجاهد و سلطنت طلب هم از جمله این مردم به حساب میایند و از همین حقوق برخوردارند.

      - ٣- اگر مشکل شما با بالاترین این است که میگی که چرا تو هم وارد بالاترین نمیشی و حرفهای خودت را نمیزنی تا جو بالاترین را تغییر بدی؟ اما اگر مشکل شما مثل همین ٣٠ و اندی سال حکومت اینه که حرف حسابی و جواب منطقی ندارید که به افکار عمومی ارائه بدی که متاسفانه بالاترین در اینمورد کاری نمیتونه بکنه بالاخص که امثال شما با چنین مشکلی راهی جز سانسور ندارید که اینکار هم در خارج از کشور غیر ممکن است. شما هم بهتره که پیشنهاد خودت را برای سانسور برای همان داخل کشور نگه داری.

      ٤- تا زمانی که استبداد و ارتجاع ولایی در ایران حکومت میکند که به سرکوب مخالفین ادامه میدهد و جز خودیهای رژیم کسی در ساختار قدرت راه ندارد و تا زمانی که تمامی ایرانیان صرفنظر از هر مرام و مسلکی از حقوق دموکراتیک از جمله حق کاندیداتوری در انتخابات را نداشته باشند هرگز نمیتوان با هیچ اطمینانی از افکار عمومی ایرانیان اطلاع حاصل نمود, چه رسد که راجع به انهم مثل جنابعالی سخنرانی هم نمود.

      ٥- حتی اگر روزی میهن ما آزاد شود, صرف ابراز عقیده ای مخالف با افکار عمومی هیچ اشکالی نداشته و حق مسلم هر شهر وند ایرانی است.

      حذف
    2. آقای ناشناس چرا جرات نداری حتی یک اسم مستعار زیر کامنت خود بنویسی؟من که از حرفهایت سر درنیاوردم.در بند 2 کفتی که همه از جمله مجاهد وسلطنت طلب آزادند. مگر نمی بینی آقای نبوی اصلاح طلب غیر سرنگونی طلب از آنجا فرار کرده.این چه جور آزادی است؟

      حذف
    3. ١- من کی گفتم افراد در ایران آزادند. حداقل کامنت های من را کامل بخوان بعد جواب بده. من گفتم این حق تمامی ایرانیان از جمله مجاهد و سلطنت طلب است که از کلیه حقوق دموکراتیک خود برخوردار شوند. یکی از همین حقوق حق آزادی بیان است برای انعکاس نظراتشان. این در پاسخ به کامنت خودخواهانه و فاشیستی کامنت گزار فوق بود.حقی که سی و چند ساست تمامی غیر خودیهای رژیم از ان محرومند و بابت استفاده از حقوق دموکراتیک خود چماق امثال نبویها را خورده اند. کامنت گزار فوق عقیده دارد که مجاهد و سلطنت طلب حق حرف زدن ندارند و بالاترین را هم بابت عدم سانسور کامنتهای مجاهدین و سلطنت طلبان محکوم کرده و گفته که به همین دلیل از بالاترین بدش میاید.
      البته که هر کسی را میتوان از روی چیزهایی شناخت که از آنها خوششان یا بدشان میاید. کسی هم که بالاترین را بابت "عدم" سانسور نظرات و آرا بخشی از هموطنان سرزنش کرده و بقول خودش از ان بدش میاید قطعا طرفدار استبداد و سانسور است و مثل سردمداران رژیم ولایی درک نمیکند که آزادی حقی همگانی است و نه تنها مختص خودیهای رژیم ولایی.

      ٢- انتخاب یا عدم انتخاب اسم مستعار انتخاب شخصی افراد است و هیچ فرقی در پاسخ برای پاسخگو ندارد. شما همینکه پاسخت را ذیل کامنت من بنویسی, معلوم است که داری پاسخ کامنت مرا میدهی. ضمن آنکه من تنها کسی نیستم که بدون اسم مستعار آمدم. افراد دیگری از جمله کامنت گذاری که من پاسخش را داده ام بدون نام مستعار کامنت گذاشته است.

      حذف
  10. خیلی بعیده الکی بریزن تو خونه یارو. بلزیک زندگی نکردم اما تو سوئد حداکثر پولی که سالانه از آدمها میگیرن حدود 90 یورو هست و بقیه مخارج پای مالیات دهنده ها هست یعنی عملا مجانی. بعد هم که نخواهی پول بدی اینقدر اخطار میدن و پیغام میدن و دست آخر به همه اینها بی توجهی کنی میان طلبشون رو بر میدارن. باور نکردنی هست تو بقیه کشورهای ثروتمند اروپایی وضعیت خیلی متفاوت باشه. این حضرت والا که برای اداره جامعه و هدایت مبارزات و غیره دائم تز میده، نمیتونه زندگی خودش رو جوری اداره کنه که 1700 یورو پس انداز داشته باشه یا بیمه تکمیلی داشته باشه؟
    چرا نمیره یه شفل شرافتمندانه و به درد بخور بگیره که درآمد داشته باشه؟ اینقدر ایرانی ها هستند که اول مثل نبوی بی هنر بودند اما وقتی اومدند اروپا شروع کردند درس خوندن و مدرک دانشگاهی گرفتتند و کار میکنند و زندگی راحتی دارند. اینقدر آدم هستند که از اول مدرک داشتند ولی چون بازار کارش تو اروپا خوب نبوده یک رشته دیگه خوندن و شغلشون رو عوض کردن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «خیلی بعیده الکی بریزن تو خونه یار».نه همینطوره که شما می فرمایین. حتمن دلیلی داره قربان.
      «من بلزیک زندگی نکردم اما تو سوئد» قربان شما معلومه که پناهنده بلژیک نبودین و پناهنده سوید بودین. بله مزایاش خدا وکیلی بد نیس. حالا چرا گیر دادین به نبوی. روزی شما که از جای دیگه میرسه.
      «این حضرت والا که برای اداره جامعه و هدایت مبارزات و غیره دائم تز میده،» این حضرت والا شاید مس شما پناهنده نیس قربان. همه که شما نمی شن. عمت به قربانت.
      «چرا نمیره یه شفل شرافتمندانه و به درد بخور بگیره» قربان جاشه که شغل شریفتونو همین الان دربیارین رو کنین تا بفهمن که مال هر کی مس مال شما نیس. الهی عمت به قربونت بره. پناهنده ملوسم.
      «اینقدر ایرانی ها هستند که اول مثل نبوی بی هنر بودند اما وقتی اومدند اروپا شروع کردند درس خوندن و مدرک دانشگاهی گرفتتند و کار میکنند و زندگی راحتی دارند.» این جای بابای دروغگو.
      «اینقدر آدم هستند که از اول مدرک داشتند ولی چون بازار کارش تو اروپا خوب نبوده یک رشته دیگه خوندن و شغلشون رو عوض کردن.» اونجای بابای دروغگو.
      اما خدا وکیلی سوئد جای بدی نیس. آخورآباد.

      حذف

    2. نون پناهندگی شرف داره به نون چماقداری و پرونده سازی که آدمکشان صادراتی رژیم موسوم به اصلاح طلب از قماش نبوی ها در داخل کشور میخوردند و نون مزدوری رژیم ولایی که در خارج از کشور میخورن. حالا اگر این بابا "نبوی" بابت اینهمه خودفروشی چیزی گیرش نیامده و قیمتش اینقدر ارزونه این دیگر مشکل کسی نیست. نون ولی فقیه همینه دیگر. یا آخرش مثل حاج سعید واجبی خور میشه و یا مثل ابراهیم نبوی به گدایی و التماس میفته.

      حذف
    3. «نون پناهندگی شرف داره » چرا که نه؟ همینطور خالی خالی نخور. یه چیز بزار لاش.

      حذف
  11. اصلاح طلب , اکثریتی , تودهیی , یعنی کس کشانی که ٣٤ سال این رژیم دزد و فاسد رو سر کار نگه داشتن وگرنه این آخوند جاکش که چه میدونست کشور چیه , راستی میدونید به کون مرغ میگفتند ملا پسند ؟ چون این جاکشان مفتخور قبل از کثافت کاری ٥٧ فقط کون مرغ میخوردند , باید به خاطر دزدین ١٠٠٠ میلیارد پول نفت و کشتن ٥ میلیون ایران در جنگ و تصادف و اعدام و معتاد کردن ١٠ میلیون ایرانی در آینده ایران کس کشان نامبرده بالا را با آخوندها یکجا اعدام کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیپ مستراح رو بکش عمو. تو به خر گفتی زکی.

      حذف
  12. این نبوی پفیوز همون جاکشی هست که طرح اسب تروا را در تظاهرات مردم در سال ١٣٨٨ در میدان آزادی داد و عملا مردم را دچار گیجی کرد , این پفیوز برای همین هست که دایم اعلام میکنه میخوام برم ایران چون جایزه اینکار را میخواد ,باید این کثافات آخوند زاده را همه جا افشا کرد , سایت دلقک روز هم هر روز لودگی ها و بیمزگیهای این دلقک را به زور به مردم میچپاند چون هر دو اصلاح طلب یعنی ملا طلب جاکش هستند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. توام زیپ مستراح رو بکش عمو. تو به گاو و خر و هر چی نفهم گفتی زکی.

      حذف
    2. اه اه اه چه خبره روح آمیز ابرام اینجا پرسه میزده؟؟آخه هم جای سمهاش رو زمین معلومه هم بو گندش همه‌‌جا رو برداشته!حداقل اینقده مرد نیست بطور ناشناس نیاد فحش بده مردک دلقک بی‌ وجود لمپن،امکان نداره یجا صحبت از این مردک مفت خور شارلاتان باشه و کار به فحش چاله میدونی و دم گاراژی و خلا و چاه و فاضلاب نکشه! کلا تو دم و دستگاه این اصلاح طلبان خط عمامی ها ۱آدم با شعور و با فرهنگ نمیبینی هرچه هست اراذل اوباش و ماله کش و عمله بنا‌..

      حذف
    3. دکتر هندی کماکان میگه کیر گاو بخور خوب می شی. من می گم به ننت یا اگه کس و کاردیگه ای داری به اطرافیانت بگو که صبحها جو که بهت می دن خوب بشمارندش. داری کم کم هار می شی. داشتی لیچارمی گفتی و خرکی حال می کردی. می گوزیدی و پی گوزت جفتک مینداختی. حالا شروع کردی پارس کردن. قاطی نکن. همیجوری خدایی کم قاطی نیستی.

      حذف
  13. حقیر بدون دیدن فیس بوک نبوی نمی توانم نظر بدهم ولی معمولا در اروپا اکثر کشورها بیمه بیماری مجانی است و یک حداقلی سالیانه باید پرداخت که پس از اینکه این حداقل پرداخت شد دیگر همه چیز مجانی است در نروژ که گران ترین کشور اروپاست و از نظر بیمه درمانی هم تقریبا گران ترین من که مخارج درمان و بیمارستانم این اواخر زیاد بوده حداکثر مجبور بودم 2200 کرون گمان می کنم در مجموع پرداخته ام این مبلغ چنان ناچیز است که من واقعا نمی دانم 2200 توامن پرداخته ام یا 2400 تومان در هر صورت این مبلغ کمتر از صورت حساب چهار نفر در یک رستوران معمولی در اسلو هست یعنی هیچ اگر این پول را هم نداشته باشیم می توانیم برویم اداره کمک های اجتماعی و این حداقل را هم کمک بگیریم پس باور کنید این که گفته می شود کتابهای ایشان را حراج کرده ان دروغی بیش نیست مگر اینکه ایشان رفته باشند بیمارستان خصوصی که آن دیگر داستانی است دیگر و خود ایشان مسئول هستند نه بیمارستان و اجتماع

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حضرت عباسی مثل تو خر تو نروژ کم گیر میاد. خیر سر سوسیالیست هاست که تو نروژ پناهندگی گرفتی. حالا رستوران می ری غذا می خوری 2200 کرون؟ اونجای بابای دروغگو. خمینی نبود که امثال جنابعالی به این مقامات نمی رسیدی. تو دیگه چرا زر زیادی میزنی.

      حذف
  14. آقای نبوی جانوران اصلاح نژاد شده خمینی موسوم به "اصلاح" ,بعد از سالها چماقداری در راه دفاع "اسلام عزیز" و امام راحلش, از جمله شرکت در چماقداری علیه دانشجویان مبارز در جریان افتضاح موسوم به " انقلاب فرهنگی" (بقول دکتر محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران) و شرکت در نهادهای سرکوب و کشتار رژیم ناگهان در جریان دود و دم "دو خرداد" ناگهان در یک دگر دیسی یکشبه تبدیل به اپوزیسیون شد و راهی خارج کشور شد تا دکان و دستک اپوزیسیون اصلاح طلبی در خارج از کشور راه بیندازد. حالا هم گویا ولایت دوباره وجود بی مثال ایشان را طلبیده که ایشان با این شوهای مسخره میخواهد گور مبارکش را گم میکند. منتهی چیزی که در اینجا قابل توجه است, آنستکه ایشان بابت سال ها خدمت در رکاب رژیم ولایی و چماقداری در راه تثبیت رژیم و حتی اینهمه سال ولگردی در اروپا حتی مزد قابل توجهی هم از رژیم ولایی نمیگیرد و مزدور بسیار ارزان قیمت و بی قدر و ارزشی برای رژیم است. معلوم نیست که چرا این آقای محترم با اینهمه سفارش اکید به پناهجویان گریخته از جهنم ایران ولایی برای بازگشت به وطن در هر مجلسی و با وجود اینهمه مشکلات چرا دکان و دستک اصلاح طلبی خارج از کشور را جمع نمیکنند و به جمع دوستان داخل کشوریشان نمیپیوندند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربان فرامینی که از چاله و چاک دهان مبارکتان تر زد و تراوید حتمن به گوش نبوی بینوا رسیده حتمن بدانها نریده بلکه عمل خواهد کرد. سیفاریش که بدی خودیش ایله ده میاد. خونتو کثیف نکن.

      حذف
    2. "قربان فرامینی که از چاله و چاک دهان مبارکتان تر زد و تراوید حتمن به گوش نبوی بینوا رسیده حتمن بدانها نریده بلکه عمل خواهد کرد."

      ریدمون نبوی مال تو که خیلی بدهن مبارکت مزه کرده! این چیزها برای من مشمئز کننده است.

      حذف
    3. سیفاریش که بدی خودیش ایله ده میاد. خونتو کثیف نکن. کیر گاو بخورخوب میشی. (دکتر هندی دهات ما به شیر گاو می گفت کیر گاو. توام بودی اگه پیشش می رفتی حتمن بهت می گفت که کیر گاو بخوری تا خوب شی. منم اینه که بت می گم کیر گاو بخور تا خوب بشی. گده نبوی تو رو سننه نه.

      حذف
  15. Dooste aziz ya az un iraniha hasty ke fekr mikoni farang hamechiz golo bolbole,, ya ettela'at nadary va ya khosumate shakhsi ba nabavi dari! mahze ettelae shoma va unayi ke umadan inja efazat kardand! bimeye dolaty dar beljik intory nist ke masalan shoma beri 4 ta amal bokoni beshy 1 milion euro dolat az poole maliyat hazinasho bede! saghf dare aziz! masalan mige %75 felan amal ta saghfe 50,000 euro! bad baghiyasho khodet bayad bedi! badesh un baghiyero barat ghest bandi mikonan,, ke kam ham nist ghestash,, age 3 ghest poshte ham natuni bedi, parvandato mifrestan Collection Agency (hamun shar khare khodemun) una miyan zur mizanan azat pool begiran,, agar pool nadashte bashy behet pishnahad midan ye chizi bedi ke vaseye una arzesh dashte bashe, una un chizato migiran va az jib khodeshun poole bimarestan ro midan! badesh un chizayi ke dadi ro mifrushan va pooleshuno ba mablaghy sud dar miyaran!


    vaghean khejalat dare! sharm ham khub chiziye! hala kari nadaram nabavi ki bude ya che gerayeshe siyasi dare, shoma age esmeto ensan mizari nabayad yekam kaket begaze, hadeaghal baraye ye ensane digeh delet besuzeh??? bad tafakore adamayi mese to gharare baraye ma azazdi va barabari biyaran?? hamun harfi ke khodet zadi ro behet pas midam,, boro aval ENSAN besho,, bad biya vaseye ma rahe hale moshkel bede!

    پاسخحذف
  16. این مردک نبوی همون کسی‌ نیست که ۲-۳سال پیش زیر یکی‌ از لینکهای بالاترین هرچه فحش کمر به پایین و ناموسی بلد بود و نثار کاربران کرد بعد فرداش که مستی از کلش پرید به گوه خوردن افتاد و گفت من نبودم اکانتم هک‌ شده بود؟؟!!اگر این همون حیوانی هست که گفتم پس جای تعجبی نیست که حامیانش(مرشد،میرزاده،ویوا،کسمپلی،هدایت که بنظر همه مال ۱شخص هست)اینگونه فحاش و لمپن باشند و خودش هم شارلاتان و دروغ‌ گو و ۲زاری.

    کلا حامیان اسهال طلبی ۲دسته اند یا شارلاتان و لمپن و دزد و مال مردم خور و اختلاس گر‌ نو کیسه اند یا یه مشت منگل و بیمار شیزوفرنی که داستان لوبیای سحر آمیز رو باور کردند و بجای رفتن پیش دکتر و مداوای خود برای پیدا کردن نخود سیا از این عطاری به اون عطاری کفش پاره میکنند!!کلا موجودات قابل ترحمی هستند در غیر این صورت با اینهمه دزدی و غارت و چپاول دارایی‌های کشور برای ۱۷۰۰ یورو استاتوس گدأیی نمیزدن یا در کامنت‌هاشون تقاضای کمک مادی نمیکردند!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربان دکتر رفتن پیشکش. شما زیپ مستراح رو که بکشید حالتون جا میآد. خونتونو کثیف نکنین. به قول دکتر هندی دهات ما: کیرگاو بخور خوب میشه. قربان منظور دکتر شیر گاوه که میگه کیر گاو. هند یه دیگه. نبوی ام بود همینو می گفت.

      حذف
    2. اشکال نداره خوب میشی‌ سخت هست ولی‌ غیر قابل امکان نیست حالا اگر هم مثل روز اولت نشی‌ حداقل دیگه مثل حالا گاو نیستی‌ تازه از شرّ رمال هندی و انّ و شاش و گهی که بجا قرص و دارو واست تجویز میکنه هم راحت میشی‌ حالا دلقک نشدن بچه‌ات به کنار :)

      حذف
    3. " به قول دکتر هندی دهات ما: کیرگاو بخور خوب میشه. قربان منظور دکتر شیر گاوه که میگه کیر گاو. هند یه دیگه. نبوی ام بود همینو می گفت."

      پس مواظب باش ایندفعه اشتباهی به جای شیر چیز دیگه ای نخوری تا حالت خوب بشه. اشتباهی هم به فلان مردم دخیل نبندی تا شفا پیدا کنی. پدر جون کیره, امامزاده نیست که اینجوری خودت رو بهش میمالی و حاجت میخوای.

      حذف
    4. " به قول دکتر هندی دهات ما: کیرگاو بخور خوب میشه. قربان منظور دکتر شیر گاوه که میگه کیر گاو. هند یه دیگه. نبوی ام بود همینو می گفت."

      پس مواظب باش ایندفعه اشتباهی به جای شیر چیز دیگه ای نخوری تا حالت خوب بشه. اشتباهی هم به فلان مردم دخیل نبندی تا شفا پیدا کنی. پدر جون کیره, امامزاده نیست که اینجوری خودت رو بهش میمالی و حاجت میخوای.

      حذف
    5. " به قول دکتر هندی دهات ما: کیرگاو بخور خوب میشه. قربان منظور دکتر شیر گاوه که میگه کیر گاو. هند یه دیگه. نبوی ام بود همینو می گفت."

      پس مواظب باش ایندفعه اشتباهی به جای شیر چیز دیگه ای نخوری تا حالت خوب بشه. اشتباهی هم به فلان مردم دخیل نبندی تا شفا پیدا کنی. پدر جون کیره, امامزاده نیست که اینجوری خودت رو بهش میمالی و حاجت میخوای.

      حذف
    6. " به قول دکتر هندی دهات ما: کیرگاو بخور خوب میشه. قربان منظور دکتر شیر گاوه که میگه کیر گاو. هند یه دیگه. نبوی ام بود همینو می گفت."

      پس مواظب باش ایندفعه اشتباهی به جای شیر چیز دیگه ای نخوری تا حالت خوب بشه. اشتباهی هم به فلان مردم دخیل نبندی تا شفا پیدا کنی. پدر جون کیره, امامزاده نیست که اینجوری خودت رو بهش میمالی و حاجت میخوای.

      حذف
  17. آقای ناشناس سریع خودت را به یک دکتر برسان که وضع شما زیادی خراب است.

    پاسخحذف
  18. اه اه اه چه خبره روح آمیز ابرام اینجا پرسه میزده؟؟آخه هم جای سمهاش رو زمین معلومه هم بو گندش همه‌‌جا رو برداشته!حداقل اینقده مرد نیست بطور ناشناس نیاد فحش بده مردک دلقک بی‌ وجود لمپن،امکان نداره یجا صحبت از این مردک مفت خور شارلاتان باشه و کار به فحش چاله میدونی و دم گاراژی و خلا و چاه و فاضلاب نکشه! کلا تو دم و دستگاه این اصلاح طلبان خط عمامی ها ۱آدم با شعور و با فرهنگ نمیبینی هرچه هست اراذل اوباش و ماله کش و عمله بنا‌..

    پاسخحذف
  19. اه اه اه چه خبره روح آمیز ابرام اینجا پرسه میزده؟؟آخه هم جای سمهاش رو زمین معلومه هم بو گندش همه‌‌جا رو برداشته!حداقل اینقده مرد نیست بطور ناشناس نیاد فحش بده مردک دلقک بی‌ وجود لمپن،امکان نداره یجا صحبت از این مردک مفت خور شارلاتان باشه و کار به فحش چاله میدونی و دم گاراژی و خلا و چاه و فاضلاب نکشه! کلا تو دم و دستگاه این اصلاح طلبان خط عمامی ها ۱آدم با شعور و با فرهنگ نمیبینی هرچه هست اراذل اوباش و ماله کش و عمله بنا‌..

    پاسخحذف
  20. " به قول دکتر هندی دهات ما: کیرگاو بخور خوب میشه. قربان منظور دکتر شیر گاوه که میگه کیر گاو. هند یه دیگه. نبوی ام بود همینو می گفت."

    پس مواظب باش ایندفعه اشتباهی به جای شیر چیز دیگه ای نخوری تا حالت خوب بشه. اشتباهی هم به فلان مردم دخیل نبندی تا شفا پیدا کنی. پدر جون کیره, امامزاده نیست که اینجوری خودت رو بهش میمالی و حاجت میخوای.

    پاسخحذف
  21. شما کیر گاو بخور خوب می شی.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...