۱۳۹۲/۰۹/۱۶

اندرباب حمله به صفحه مسی و شعور نداشته امت تربیت شده زیر دست جمهوری اسلامی

روزی به صفحه بازیکن تیم ایتالیا حمله می کنند ، روزی دیگر به صفحه لوران فابیوس ، روز نیز به صفحه مسی بهترین بازیکن جهان و این احمقان دست پرورده آخوند نمی دانند که با این کار خاک بر آفتاب میپاشند.

و باز هم امت شعار ، با هم گروه شدن با آرژانتین ملت شعارزده ایران بعد از حمله به صفحه لیونل مسی و دادن فحش خار مادر به او ، به تکنیک های فتوشاپ روی آورده و بر مسی تف انداختند . امت شعار زده که روزی خمینی را در ماه میبیند روزی ظریف را، روزی جاوید شاه میگوید روزی مرگ بر شاه ، کلا مدت زمان زیادی هست که شرافت و پرستیژ و غرور ملی ما از بین رفته است و بسیارانی از ایرانیان بی شرافت شده اند .

بروید و این فحاشی ها را در صفحه مسی ببینید ، یاد این ضرب المثل پاشیدن خاک بر آفتاب افتادم . امت شعار زده و بیخرد ایران، ناتوانی خودش را با فحش و شعار میخواهد جبران کند . یاد آن جریان معروف افتادم از یک طرف مرگ بر آمریکا میگویند و از طرفی آرزوی داشتن گرین کارت آمریکا را دارند .حال همینها آرزو دارند با مسی یک عکس یادگاری داشته باشند.
این تصویر فقط نمونه ای از هزاران فحش و حتی تهدیدی است که امت آخوند پرور در صفحه مسی انجام داده است :


از آن روز دشمن به ما چیره گشت ، که ما را روان و خرد تیره گشت.

تا این امت دست پرورده آخوند و بی شعور در این کشور هستند راه بسیار تا رسیدن به آزادی واقعی در پیش داریم

۱۰ نظر:

  1. این هم از تربیت و ادب اسلامیست که این امت را به این حال و روز انداخته است" مسی باید مسی باشد مسی ای که مسی نباشد مسی نیست." عمام خمینی

    آزادی

    پاسخحذف
  2. ham naseza gooyan be mesi va ham anan ke anra be eslam marboot mikonand nadanhaye parvaresh yafte dar sarzamine dictatorzade iran hastand zira dictatori ensanha ra nadan doroogh goo past chaploos tarsoo khod khah va.... bar miavarad fared dictator zade be jaye kare osooli va kooshesh baraye esbate khod dar amal be naseza gooee va rafterhaye zaboonane roo miavard va in rabti be eslam nadara

    پاسخحذف
  3. چه ربطی به آخوندااا داره؟ این ملت شعور و فرهنگ بدوی دارن. شما باید ریشه ی این معضلات رو در تاریخ بگردی. دوره ی پهلوی سعی داشت کمی مردم ایران را با تمدن، درس خوانده و مدرن کند، اما ناکام ماند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رژیم پهلوی میخواست ملت ایران را "با تربیت" کنه؟؟؟؟!!!! لابد با اساتید و معلمینی از قماش شعبان جعفری, ناصر جیگرکی, ممد زال و بقیه اوباش مزد بگیر و جاوید شاه گوی آریامهری ؟ وای به ملتی که با اینچنین معلمینی خیال رسیدن به "تمدن بزرگ" را داره که نتیجه اش هم میشه "تمدن بزرگ آخوندی" که امروز شاهدش هستیم. هر چی باشه وقتی دم و دنبالچه های یک مشت قزاق لات و اوباش و بیسواد و مزدور مثل رضا قلدر بخواهند الگوی "تمدن" و "تربیت" یک ملت قرار بگیرند, نتیجه اش هم همین ادب و تربیت اسلامی میشه که امروز شاهدش هستیم

      حذف
    2. نه عزیز، با دانشگاه صنعتی‌ آریامهر (شریف) که پروفسور فضل الله رضا پای گذاری کرد، دانشگاه شیراز، ارومیه، بوعلی، برنامه یک شاخه گٔل، گٔل‌های تازه، گٔل‌های رنگارنگ، که شادروان داوود پیرنیا از رادیو در زمان رژیم سابق پخش میکرد. شیرین عبادی در آن زمان قاضی شد، بنان، جواد معروفی‌، فرامرز پایور، عبدالوهاب شهیدی، گلپا، داریوش مهرجویی، همین دکتر علی‌ اکبر صالحی، در آن زمان با بورس بنیاد پهلوی در آمریکا درس خواند. با امنیت، و آزادی اجتمایی‌.

      حذف
    3. دانشگاه تحت سرکوب میخواست کار فرهنگ سازی را انجام بدهد؟ که دانشجویانش دائم زیر تیغ سانسور و پیگرد رژیم بودند؟ یا برنامه هایی مثل برنامه گلها قرار بود کار احزاب سیاسی آزاد و دموکراتیک را انجام بدهند؟ آیا قاضی شدن امثال شیرین عبادی قرار بود کار جمعیت آزاد و دموکراتیک زنان را انجام دهد, انهم در خفقانی که هیچ انجمن آزادی نمیتوانست وجود داشته باشد؟ فرهنگ سازی کار نویسندگان و مطبوعات و احزاب آزاد است و در جو خفقان و سرکوب فرهنگ دموکراتیک و آزاد شکل نمیگیرد. تنها فرهنگی که میتواند زیر سایه چماقداران جاوید شاه گو از قبیل شعبان بی مخ شکل بگیرد همان فرهنگ شاه و شیخ است که نتیجه اش را داریم امروز میبینیم. ضمنا رژیم شاه تنها رژیمی نیست که دانشجوی بورسیه به خارج میفرستاد. همین رژیم هم کم بورسیه خارج کشوری ندارد. این چیز ها که نمیتواند جای فضای ازاد و دموکراتیک را بگیرد که لازمه فرهنگ سازی است. معلوم است که وقتی قدرت بدست یک مشت قزاق قلدر و دیکتاتور به همراه دم و دنبالچه هایش بیفتد, "ظواهر فرهنگ", از قبیل آواز بنان و موسیقی گلها و قاضی شدن زنان,... با اصل "فرهنگ" یکی گرفته میشوند. واقعیت اما اینست که عملا تنها فرهنگی که حاکم شد, فرهنگ چماقداری چماقداران آریامهری از قماش شعبان جعفری است که امروز توسط دنبالچه های بسیجی و حزب اللهی شان ادامه میابد.
      این از فرهنگ. امنیت هم که درست مثل امروز برای ادامه جنایت و خیانت علیه مردم به وفور وجود داشت. شاه با امنیت کامل بحرین و دریاچه هامون را از خاک ایران جدا میکرد و با امنیت کامل نفت را دودستی در اختیار آمریکاییان میگذاشت. نه مجلس حق حسابرسی داشت, که اساسا مجلسی دست نشانده بود و نه دولت که اساسا رییس ان "غلام خانه زاد شاه" بود. سازمان امنیت رژیم (ساواک ) هم انقدر آزادی داشت که محافظان همسر رییس ان - همسر پرویز ثابتی - میتوانستند در روز روشن کفاش بیگناه و غیر مسلحی را در روز روشن از پای درآورند بدون آنکه کمترین ترسی از حسابرسی داشته باشند و انقدر هم جسور باشند که خبرنگاری را که راجع به این واقعه کسب خبر میکرد را سر به نیست کنند. اما صد البته از امنیت اجتماعی برای مردم انهم در مقابل اوباش حکومتی خبری نبود.
      آخر آدم حسابی امنیت اجتماعی و آزادی را که نمیتوان از هم جدا نمود. ایندو لازم و ملزوم یکدیگرند و بدون یکی, دیگری نمیتواند وجود داشته باشد.
      امنیت بدون آزادی دروغ بزرگی است. بقول لینکلن جماعتی که ازادی را با امنیت تاخت بزند نه لیاقت آزادی را دارد و نه لیاقت امنیت را و من اضافه میکنم که جماعتی که آزادی و امنیت را از هم جدا بداند,نه آزادی را درک میکند و نه امنیت را.

      حذف
  4. ;کسخل این ربطی به اسلام نداره مگر مسیحیانی که در کودکی کونشان توسط کشیش در کلیسا پاره میشه به سایر بازیکنان توهین نکردند

    پاسخحذف
  5. اون بسیجی‌ مخلص ... زاده که به خاطر علاقه زیاد به بالارفتن از میل پرچم نظام و آخوند اسم خودش رو پرچم در گذشته باید گفت اگر مردم ایران دو رو و دو رنگ شدند اگر ماسک میزنند و با ۲شخصیت متفاوت زندگی‌ میکنند اگر دچار پارادوکس و تناقض شدند همه و همه به خاطر دین مبین اسلام هست که در اصول و احکام اون دروغ‌ و تقیه و ظاهر سازی مجاز و آزاد هست و بالطبع حکومتی اسلام محسوب می‌شه که ریاست و پست و مقام در اون نه بر مبنای لیاقت و شایستگی و کاردانی بلکه به واسطه التزام عملی‌ به اسلام و رهبری و قبول همهٔ اصول و معیارهای انقلابی و ریش و پشم و چرک و کثافت تعیین شود و هر کس بیشتر چاک دهانش برای دروغ‌ و فریبکاری و نگاه داشتن مردم در جهل و نادانی و عقب افتادگی و سرسپردگی و فحاشی به مخالفین نظام اسلامی چه در داخل چه در خارج باز بشه نزد خدا و رهبر مسلمین دارای اعتبار و امتیاز و محبوبیت بیشتریست!!

    آقای پرچم دار اسلام به جای این که در مقابل فهمیدن مقاومت کنی‌ و بقیه رو دروغ‌ گو خطاب کنی‌ و به قول یکی‌ از کاربران به دنبال جائی‌ باشی‌ تا اضافات آنچه را که آخوند بر سرت ریخته رو خالی‌ کنی‌ یه چند دقیقه در اون گاله رو ببند و به جای فحاشی یه کم اون مخ فندقیت رو کار بنداز و تفکر کن تا شاید متوجه شدی چرا جوانان و مردم امروز ایران دچار این همه تناقض شدند و چرا اسلام و حکومت اسلامی مقصر اصلی‌ این ۲گانگی‌ و اشفتگیست ،البته اگر واقعا از دروغ‌ بدت میاد و به دنبال جواب هستی‌ پیدا کردن جواب زیاد سخت نیست!به عنوان مثل فکر کن چرا این مردم هم برای امام حسین سینه میزنند هم به اعراب فحش میدند!چرا هم نماز میخونند هم عرق خوری میکنند!چرا عکس آواتار فیس بوکشون نماد فروهر هست ولی‌ تاگ ولشون گفته‌های شریعتی‌ آخوند!چرا به قول شما یه جا خودشون رو فرزند کورش می‌نامند و یه جا اینچنین بی‌ فرهنگ ظاهر میشند و صدها مثال دیگه که جواب همهٔ این مسائل ۱کلمه هست (اسلام) که متاسفانه قبول نکردن این مساله هم یکی‌ از همین صدها تناقضاتی هست که گریبانگیر ایرانی‌ شده!

    پاسخحذف
  6. سلام دوستان عزیز،
    همانطور که در جریان هستید پس از گروه بندی تیم های جام جهانی فوتبال و قرار گرفتن تیم کشورمان وآرزانتین در یک گروه عده ای به ظاهر ایرانی، با هزاران کامنت فارسی و انگلیسی به پیج فیسبوک لیونل مسی حمله ور شده و با جملاتی که به دور از فرهنگ یک ایرانیست، بی فرهنگی خود را نشان داده اند. از همه دوستان عزیز خواهش میکنیم با پسندیدن و به اشتراک گذاشتن این صفحه ضمن عذر خواهی از مسی، ایرانی نبودن این افراد را اثبات کنند.
    https://www.facebook.com/pages/Im-so-sorry-Leo-Messi-Im-Iranian/226107704228244

    پاسخحذف
  7. مبارز نستوه مادرش جنده است....

    نمی دونستید بدونید!

    کس ننه ات مبارز مادر قحبه.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...