۱۳۹۲/۰۹/۲۰

یه یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

چند روزی است که درباره محتوا و نوع حملات که به صفحات مختلف در فیس بوک شده بود شک داشتم. از این رو من را وادار به این ساخت که یک سلسه تحقیقات در این باب انجام دهم . قبلا نیز مقاله ای در این باب نوشته بودم ولی مساله این حملات بسیار فراتر از این صحبت هاست. در این مقاله شاید با تصاویر فحاشی های عوامل جمهوری اسلامی رو به رو شوید از این رو از شما پوزش می خواهم .

قبل از هر چه باید به این پرسش پاسخ داد که چرا رژیم در فضای فیس بوک دست به همچین اقدامی زده است ؟

اول : رژیم جمهوری اسلامی برای کنترل برخی خواسته های اجتماعی مردم و توجیح سرکوب و خفقان و سانسور خود همیشه مواردی را در آستین دارد . مثلا رژیم بسیار خوشحال هست که بعضا در استادیوم ها فحاشی می شود و همین عامل را بهانه ای برای جلوگیری از حضور بانوان در ورزشگاه ها می داند. رژیم هیچ موقع موضوع تجاوز و اعتیاد را حل نکرده است ولی در اکثر مواقع کسانی که به جرم تجاوز یا فروش مواد  دستگیر می شوند را اعدام میکند . این نیز وسیله ای است برای توجیح مجازات اعدام  که در کنار آن زندانیان سیاسی و عقیدتی را اعدام کند.همچنین در مورد این مساله  فیس بوک رژیم با روانه کردن اوباش خود قصد دارد فیس بوک را محلی کثیف و نا امن جلوه دهد که عده ای فحاش در آن دست به فحاشی میزنند و این را بهانه فیلتر بودن فیس بوک قرار دهد .

نمونه ای از یک فحاش بسیجی در صفحه اوباما:

دوم : تعداد زیاد و نوع حملات نیز ما می توانیم به ماهیت سایبری بودن و سازمان یافته بودن حملات پی ببریم.برای مثال یک سری از این افراد با عضویت در یک سری صفحات خاص و فعال کردن نوتیفکیشن گیری به هنگام گذاشتن مطلب جدید سریعا به سمت گذاشتن کامنت اول و هدایت جریان و سوار شدن بر موج را به عهده می گیرند.

مثلا در اینجا شخصی با پروفایل افغانی و نشان ثاالله ! را میبینیم که روزانه از جمهوری اسلامی در صفحه سفارت مجازی امریکا دفاع میکن و تعداد مشخصی هم هستند که هر روز به او لایک میزنند  :

سوم : بخش حمله کردن به نظراتی که بر ضد رژیم جمهوری اسلامی داده شده باشد. اگر در جایی دیده شود بر ضد جمهوری اسلامی نظراتی داده شود ، یک سری از افراد به آن نظر حمله می کنند برای نمونه این نظر خود من در سایت من و تو هست که بر ضد جمهوری اسلامی بوده و بسیارانی بهش حمله کردن آنهم با فحش هایی که در خور خود و امام راحلشان هست

چهارم : فراموش نکنید جمهوری اسلامی بیش از 60 هزار نیروی سایبری در استخدام خود دارد و این 60 هزار نیروی سایبری برای کارهای مختلف از شناسایی مخالفین گرفته تا انجام جاسوسی برای رژیم و اخیرا این فعالیت های فیس بوکی انجام وظیفه می کنند.

یکی از مواردی که جمهوری اسلامی در این میان کاسب شد این هست که این فحاشی ها را سریعا به فرهنگ 2500 ساله ربط داده اند و عده ای خواسته و نا خواسته به راه افتاده اند که ببینید ملت با فرهنگ 2500 ساله چه می کند در صورتی که این را هم خود سایبری ها راه انداخته اند برای به زیر سوال بردن فرهنگ 2500 ساله ایران .

به نمونه دیگری از این فحاشی ها دقت کنید :

در پایان این نکته را یاد آور میشوم که شاید این نیروهای سایبری از پروفایل های مجازی هم استفاده کنند یعنی نه عکس نه اسم متعلق به خودشان نباشد. پس بسیار مواظب این افراد باشید و هر نظری را نظر ملت ایران ندانید. 

۹ نظر:

  1. رتش سايبري با دستبرد به متاديتاي پناهندگان ايراني در غرب که باعث مشکلات براي پناهندگان شده. متا ديتا يعني شما هر تماسي که با کسي بگيري يا با شما تماس گرفته شود و چه موقع اين تماس انجام شود. بعد از يازده سپتامبر سال 2001 ميلادي غرب به تمامي شرکت هاي مخابراتي و اينترنتي اجازه داد که متا ديتا جزو اطلاعات حفاظت شده نباشد. تمامي شرکت ها بدون ذکر نام شخص يا اطلاعات بانکي به فروش اين اطلاعات آزاد شدند و اين اطلاعات را به شرکت هاي واسطه مي فروشند و احتمالا تا دوازده مارچ سال 2014 ميلادي ادامه خواهد داشت بدون اينکه کسي از اين موضوع با خبر شود. شرکت هاي واسطه يا دلال اطلاعات که 45 شرکت اصلي آن در آمريکا مستقر هستند اين اطلاعات جمع آوري شده را يک کاسه نموده و به يک تصوير کامل از هر کسي مي‌رسند حتي شماره امنيت اجتماعي و يا رده اعتبار بانکي را شامل مي‌شود.پيشتر تا 23 سپتامبر سال 2013 پرونده هاي روانپزشکي را نيز شامل ميشد که با تغيير قوانين اين پرونده هاي روانپزشکياز دسترس خارج شد و ديگر دسترسي به آنه قانوني نيست. و اين شرکت هاي واسطه اطلاعات افراد را بصورت اف تي پي يا همان انتقال با زمان واقعي به هر کسي از جمله ارتش سايبري ميفروشند. و اين افراد که در رده سني 22 تا 40 سال هستند به خاطر اينکه 9 سال هست با اين اطلاعات دسترسي دارند و زبان هاي مختلف با لحجه هاي محلي در غرب مسلط هستند مي‌تواند با تلفن هاي مجازي محلي. که به تکنولوژي شماره گيري داخلي مستقيم با دسترسي محلي به دايره اجتماعي فرد مورد هدف تماس بگيرند و وي را ترور شخصيت کنند تا تمامي روابطاجتماعي وي را تحت الشعاع قرار دهند.

    پاسخحذف
  2. . يعني به تمامي آشنايان وي تلفن ميکنند و با دروغ و روانشناسي که ياد گرفته اند اين ترور شخصيت را انجام ميداند. تا قبل از 23 سپتامبر اين ارتش داراي حدود 700 دانشجوي اهل آمريکاي جنوبي بودند که به عنوان دانشجوي روانشناسي ميتوانستند به بيمارستان هاي روانپزشکي مراجعه و پرونده روانپزشکي فرد را به عنوان مطالعه دريافت کنند و با اينکار در واقع مجوز قانوني جهت بر هم زدن تمامي روابط اجتماعي فرد را بگيرند بدين صورت که ارتش سايبري به تمامي افراد دايره اجتماعي فرد بصورت قانوني تماس گرفته و با بهانه کمک روانپزشکي و روانشناس تمامي دايره اجتماعي فرد مورد هدف را نابود ميکردند مثلا از همسايگان و همکاران وي ميخواستند که آزمايش هايي براي صحت از سلامت وي انجام دهند و در اين راه حتي پليس نيز همکاري ميکرد چون مجوز قانوني وجود داشت و با اينکار فرد مورد حمله بدون هيچ گونه دفاعي به يک فرد بي خانمان تبديل ميشد.اين 790 دانشجوي روانشناسي در قم آموزش ديده اند که البته کازشان به پايان رسيده. ولي بيست هزار نيروي ارتش سسايبري هنوز کار ميکنند. پرونده هاي روانپزشکي معمولا با روش ترساندن فرد ساخته ميشد بدين صورت که يا از طريق اينترنت يا از طريق يکي از دوستان و يا آشنايان اينکار انجام ميشد و وقتي فرد مذکور به خاطر ترس با پليس تماس مي‌گرفت چون پيشتر اين گروه به عنوان دوست يا آشنا و يا اعضا خانواده پيشينه جعلي به پليس ميدادند پليس با تماس فرد مذکور وي را به فوريت هاي روانپزشکي ميبرد و بدين وسيله براي وي پرونده روانپزشکي ايجاد ميشد. پناهندگاني که با ايران تماس مي‌گيرند متوجه باشند که اين گروه ميتوانند با پليس تماس بگيرند و سو پيشينه غير واقعي در اختيارشان قرار دهند يا با داشتن نشاني فرد از فوريت هاي پزشکي بخواهند که آمبولانس اعزام کند که معمولا يک دوست و آشنا با اين ارتش همکاري ميکند تا در مقابل پول دريافت کند و همچنين ارتباط درون خانوادگي يا گروه دوستان وي را قطع کند تا هيچ کمکي نتواند دريافت کند و فرد کاملا ايزوله شود. بهترين مدرک روانپزشکي نيز پرونده هاي بايپولار، اسکيزوفرني و پارانويا ني باشد. در غرب بعد از يازده سپتامبر بدين جهت پرونده هاي روانپزشکي از حفاظت برکنار شد تا با اين بهانه در صورتي که کسي موضوع فروش متاديتا را برملا کند با وي به گونه اي رفتار کنند که وي از جامعه حذف شود. به همين خاطر تعداد بيخانمان ها در غرب با وجود خدمات اجتماعي به رقم بي سابقه اي رسيده. هر هر چند بعد از يازده سپتامبر اقتصاد در غرب ويتريني شده و تنها از ماه نوامبر هست که رو به اصلاح ميرود.

    پاسخحذف
  3. اين پناهندگان مورد هجوم به علت نداشتن هيچ نشانه ملموس براي ديگران به عنوان مريض به آنها نگاه مي‌شود چون هم روابط اجتماعي شان از بين رفته و هم روابط داخل خانوادگي شان چون هيچ گونه اطلاع رساني از اين پديده نشده و کسي از افراد جامعه از اين شيوه آگاهي ندارند. ايرانيان تنها و پناهنده بسياري در غرب بخاطر اين شيوه حمله سايبري خودکشي نموده اند که به عنوان مريض بدانها نگاه ميشد ولي بعد از سال 2007 حملات سايبري به عنوان يک روش شناخته شده مورد قبول واقع شد ولي بخاطر کتمان فروش متاديتا اين روش حمله هنوز قرباني مي‌گيرد.البته روش هاي حمله سايبري متنوع شده مانند حملات ديداس يا همان امتناع از دسترسي به وبسايت و يا حملات به ابر محاسبه گر بانکها نيز از اين دسته از حملات سايبري هست ولي ترور شخصيت کار ارتش سايبري ايران هست که در مورد ليونل مسي ديده شد. ضمنا توجه داشته باشيد که تمامي شرکت هاي اينترنتي و موبايل همه هر گونه اطلاعات شما را ميدزدند چون پول اين شرکت ها از اين راه حاصل مي‌شود و خدمات مجاني شان به همين خاطر است.مثلا فيس بوک گوگل و ياهو و تمامي دوربين هاي اماکن عمومي در غرب به نرم افزار تشخيص چهره مجهز هستند و چهره فرد را از ميان سي و شش ميليون نفر در کمتر از يک ثانيه تشخيص ميدهد و يا هر گونه نامه اي که با گوگل يا ياهو ارسال کنيد اسکن شده و فروخته مي‌شود. لطفا ايرانيان خارج نشين اطلاع رساني کنند تا مشکل اين دسته از پناهندگان کمتر شود.

    پاسخحذف
  4. نوشته راجع به فیسبوک بسیار جالب و منطقی‌ بود.

    پاسخحذف
  5. آب کیرسگ تو دهن ننه بچه های سایبری سپاه و اطلاعات

    پاسخحذف
  6. سایبری های سپاه و اطلاعات بیان من تف کنم تو صورت خودشون و ننشون ! همشون با یه موشک اسراییل میرن به دیار باقی ! اسراییل بگوزه میرن آسمون هفتم با برف 100 سال دیگه برمیگردن ! همش عروگوز زیادیه !! سگ وقتی هیچ گوزی نمیتونه بخوره واق واق میکنه ! فعلا اوضاع مملکت به خاک سیاه نشسته رو درست کنن بقیش پیش کش مقام جاکش رهبری !

    پاسخحذف
  7. ادبیات رهبرشون وتمامی حزب اللهی ها وبسیجی ها همینه!

    پاسخحذف
  8. لازم به ذکر هست در تمامي کشورها افرادي به نام تينک تنک هستند که در آمريکا دويست مرکز تينک تنک وجود دارد که به آن اتاق فکر نيز گفته مي‌شود و نخبگان سياسي از ميان تينک تنک ها انتخاب ميشوند و اين نخبگان سياسي هستند که سياست هر کشوري را ترسيم ميکنند و ويترين سياسي کاري به جز اجراي خطوط ترسيم شده تينک تنک کاري انجام نمي‌دهند و به همين خاطر هيچ موقع با ويترين سياسي سر و کله نزنيد . اين مدل در تمامي کشورها وجود دارد و منافع هر کشور بر اساس نظرات اين گروه نخبگان ترسيم مي‌شود.

    پاسخحذف
  9. دقیقا همین انگهایی که زدی به خودتونم میتونه برگرده. یعنی اینکه اسرائیل و امریکا هم یه عده مزدور سایبری دارن که مرتب تو فیسبوک به مواضع نظام و دین حمله میکنن و یه سری افراد هم که پایه ثابتن میان و لایک میکنن

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...