۱۳۹۸/۰۵/۱۲

احضاریه های متعدد برای من (مهدی میرقادری) و به دادگاه کشاندن پدرم

جمهوری اشغالگر اسلامی در چند ماه گذشته احضاریه های متعددی برای من به اتهام توهین به خمینی و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی به درب خانه پدری ام ارسال داشته است. اکنون احضاریه دیگری برای پدر پیرم که بیمار نیز هست(چند مدت پیش سکته قلبی کرده) فرستاده اند تا او را بخاطر من به دادگاه بکشانند


پدرم بازنشسته ارتش است که بیش از ۱۰۰ ماه در خط مقدم جنگ ایران و عراق از میهنمان دفاع کرده است. تصویر او در زمان پرش از سر نیزه ها در دوره کماندویی سنتو در زمان شاهنشاه آریامهر است. تصویر دیگر من و پدرم هستیم.

از همینجا اعلام میکنم خانواده من خط قرمز من هستند و اگر آسیبی در این راه به آنها وارد شود خودم به شخصه پاسخ سختی به عوامل و دست اندر کاران این موضوع خواهم داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...