۱۳۹۴/۰۵/۳۱

ورود تعداد پناهجویان به یونان از ترکیه نسبت به سال پیش 750% رشد کرده است

امسال ورود پناهجو به یونان نسبت به سال پیش 750% افزایش یافته. بله درست شنیدید 750% . این نشانه چیست ؟

1-وقتی که غرب خواستار این هست که جنگ در سوریه باقی بمونه و مردم بی گناه کشته بشن و پشت سر دیکتاتور سوریه ایستاده
2-وقتی که مدام با جمهوری اسلامی در حال سازش هست و کاری به حقوق بشر در ایران نداره و وضع اقتصادی فجیع ایران رو فرا گرفته
هجوم پناهجویان
3- وقتی که ویروس اسلام در افغانستان و پاکستان پخش هست و بجای درمان این ویروس اوباما به اسلام گرایی بیشتر در این مناطق کمک می کنه
4-وقتی که به فریاد های ملت عراق برای خواست سکولاریسم و یک دولت نه سنی و نه شیعه پاسخ داده نمیشه و برای حفظ منافع خود ترجیه به ماندن داعش و ریختن خون مردم عراق هست .

البته دلیل دیگری که بسیاری از این پناهنده ها از ترکیه به سمت یونان حمله ور شده اند ساز و کار سازمان ملل است که به دلیل تعداد زیاد پناهجو توان پاسخ دهی برای این تعداد پناهنده را ندارند و به علت رویای اروپایی و امریکایی هر چه سریعتر میخواهند از ترکیه بروند . اکنون هر کیس در سازمان ملل با تاریخ های کنونی بیش از 5 سال باید در ترکیه بماند تا شاید موفق به گرفتن جواب شود.

همه اینها به یک سو ، تولید مثلی هم که در خاورمیانه به ویژه در بین اعراب صورت می گیرد دیگر مزید بر علت شده است. من خود در پلیس پیرمردی  سوریه ای را دیدم که 49 بچه داشت و افسر ترک میگفت : دیگه بگو 50 تا دیگه بگو 50 تا .

گاهی اوقات حقوق بشر فدای حقوق بشر می شود. عده ای در خانه های گرم خود نشسته اند و فقط شعار حقوق بشری می دهند ، با حقوق بشر نان میخورند ، با حقوق بشر امورات می گذارند ولی هر جا اقدامی واقعی جهت نجات مردم می خواهد صورت بگیرد یا ببینند منافع دیکتاتور ها به خطر می افتد همین ها اول صف ایستاده اند. بله چون نان دادنی این ها به ماندن دیکتاتورهاست و گرنه چه کسی باشد از دکان  حقوق بشری اشان متاعی بخرد .



اگر من نوعی توان و نیروی اجرایی داشتم در درجه اول تعداد زیادی از کسانی که توانایی نگهداری از بچه ندارند را عقیم می کردم تا بچه بیشتر تولید نکنند ، تمام دیکتاتورها منطقه را از دم تیغ می گذارندم و بساط دولت های دینی را از این منطقه بر میچیدم و با ایجاد حکومت های سکولار و تابع اصول اولیه انسانی نظمی ایجاد میکردم حال بروند حقوق بشری ها سینه بزنند که حقوق بشر را نباید زیر پا بگذاری چون دکان ما تخته می شود و چه زیباست آن روز که تمام این دکان ها تخته شوند و مردم منطقه یک زندگی طبیعی و بدون دغدغه داشته باشند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...